8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Gerhard

Nec DVD writer – Goed ding? Oude writer eruit?

Ik ben van plan een DVD writer van NEC te kopen (Dual DVD+RW/+R DVD-RW/-R (16x/10x/40x CDRW), 125 Euro.

1 – Heeft iemand ervaring met deze writer, goede aankoop?

2 – Betekent dit dat mijn originele CD writer plaats moet maken voor deze NEC drive of kan ik hem daaronder installeren? Aangezien deze writer vrij goedkoop is ben ik een beetje bang mijn oude’ vertrouwde’ cd writer te vervangen voor zo’n ‘goedkoop’ ding.

3 – Wat is het nadeel van deze NEC DVD writer vergeleken bij de duurdere die op de markt zijn, alleen maar de ‘lange’ wachten totdat 1 plaatje klaar is?

4 – Is zoiets net zo gemakkelijk te installeren als een geluidskaart of komt er wel iets meer bij kijken?

gerhard

[email protected] (G4/800)

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb laatst mijn dvd speler van mijn G4 450 vervangen door een Pioneer A 106 DVD brander……. 5 min. werk, (ik ben leek) en alles werkt perfect.

Kost iets meer dan 125 Euro (nl. 195,= Euro) maar is dan ook gegagrandeerd goed en je cd brander kan er probleemloos uit.

Bijdrager
    SvS
    ”Hans

Ik heb laatst mijn dvd speler van mijn G4 450 vervangen door een Pioneer A 106 DVD brander……. 5 min. werk, (ik ben leek) en alles werkt perfect.

Kost iets meer dan 125 Euro (nl. 195,= Euro) maar is dan ook gegagrandeerd goed en je cd brander kan er probleemloos uit.

En? Wordt het herkend door iDVD? (dat is zelfs mijn eis voor een dvd-brander die ik nog steeds wil kopen)

Bijdrager
    OMT-fan

volledig!!!!!!!

Bijdrager
    KP