12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Bruce27

navigon uitzetten op iPhone 5; hoe gaat dat????

Ik krijg navigon niet uit, die vent blijft lullen. Hoe gaat dat op iPhone 5 en hoe zie je eigenlijk dat ie aanstaat (als het geluid uit is)
    Zo is de batt. wel erg snel leeg..
    Zijn er nog meer die door blijven werken?

bvd!

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  Pete.Z. Reden: verplaatst, het subforum OMT is alleen bedoeld voor vragen en opmerkingen over de site e.d

Bijdrager
    Niels

gewoon de app sluiten door 2x op de homeknop te drukken en naar boven te swypen.

Bijdrager
    Bruce27

gevonden, bedankt beiden.
    (maar in de gebr. aanw.kan ik niet vinden)
    mvg,

Bijdrager
    GoeieDag

Het staat er twee keer in; zoek in de manual op ‘stoppen’.

Bijdrager
    SunKeeper

Tja, op leeftijd 68 is het nog best een uitdaging om het allemaal te leren gebruiken. Velen zullen je het niet nadoen.(y)

Bijdrager
    KarelWillem
    SunKeeper op 14 april 2015

Tja, op leeftijd 68 is het nog best een uitdaging om het allemaal te leren gebruiken…

Je doet net of je dan al bijna dood bent.:)

68 h├Ę? Dan loop je de Marathon van New York, of ga je naar de universiteit voor een nieuwe opleiding.

Bijdrager
    Afroman

Midlife crisis Karelwillem?

Bijdrager
    KarelWillem

Haha. Nee. Absoluut niet. Dat mag duidelijk zijn. Niet op 40, niet op 52, en ik denk ook niet op 76.

Ik lees alleen nogal regelmatig; ‘Ja, maar ik ben/hij is dan ook al …. jaar.’.

De tijd dat je met 49 in het oude-mannen-huis zat, ligt toch al een paar decennia achter ons.

Met 68 jaar heb je nog een jaar 40 voor de boeg.;)
    Als iemand dan nu al tegen je begint te piepen over ‘uitdagingen’.

Bijdrager
    SunKeeper

Toch is het dat schijnbaar wel, anders had dit topic nooit bestaan.:wink:

Bijdrager
    GoeieDag

Nee hoor SunKeeper. Dit soort vragen zie je wel vaker langskomen, maar heeft bijzonder weinig met de leeftijd te maken…

Bijdrager
    Bruce27

wat grappig die reacties over 68. Nee, ik ben niet seniel of een kennis van alzheimer of niet ge├»nteresseerd, in tegendeel. maar alle wijzigingen, aanvullingen, updates met steeds weer wat nieuws, het kost je bijna een dag per week om bij te houden, uit te proberen en te onthouden. Plus alle (bijna) bugs die zeer verwarrend zijn. (iets is wel/dan niet werkend)mIk heb er werkelijk totaal overheen gekeken (het commando in de app. zelf… en dat al heel lang…

ps. Dat ik zo laat reageer komt omdat ik nooit een reactiemail kreeg ook al staat het vinkje erin. Pas gehoord dat je je dan moet “abonneren”. (wel merkwaardig en niet voor de hand liggend i.m.o.) Ik liep nog eens al mijn items door en kwam dit weer tegen.
    mvg,

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.