5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Vic

NAVIGON op iPad & iPhone synchroniseren

Ik probeer voor het ogenblik NAVIGON wat uit testen, en gebruik hiervoor dus de app zonder een abonnement genomen te hebben. Wat ik nog niet kon vinden dat is het instellen van de iCloud synchronisatie. Weet er hier soms iemand te melden waar dit te vinden is? Of is dit soms een functie die je enkel hebt met een betalend abonnement?

Mvg, Vic

Bijdrager
    pruus

Even zoeken en je hebt het van de site van Navigon: “The Garmin and Navigon applications have been updated with iCloud Sync. With iCloud, your saved addresses are synced and spread across all of your iOS devices. Your favorites are automatically stored onto the …”. Dus ik denk ja.

Bijdrager
    Vic

Dank u voor de reactie, dit en ook op veel andere sites had ik dus zoiets gelezen.
    Maar de vraag is gaat dit ook gedurende de 7 dagen test die je hebt in deze versie https://itunes.apple.com/us/app/navigon/id1105805533?mt=8
    en indien ja, is er dan daar geen instelling voor of hoe werkt dat, want dat zie ik dus niet. Of werkt dit enkel met een maand of jaar abonnement van deze versie?
    Of werkt dit enkel met de Navigon Europa versie, dus deze hier https://itunes.apple.com/us/app/navigon-europe/id320279293?mt=8

Mvg, Vic

Bijdrager
    Qmagic

Ik heb de Navigon Europe versie. En die functie van iCloud sync werkt prima.
    Bij navigon europe heb je geen abonnementen, alleen eenmalig aanschaf bedrag.
    Daarbij werkt iCloud sync gewoon (adressen en favorieten).
    In de app kan je die in het menu -> instellingen -> Algemeen -> iCloud gebruiken aan/uit zetten.

Bijdrager
    Vic

Dank u voor de info. In de NAVIGON versie gedurende de 7 dagen voor test, zit deze instelling niet. Omdat ik voor dagelijks gebruik een ingebouwde GPS in men auto, en dus een navigatie app enkel wil gebruiken als we eens een weekend naar Nederland of Frankrijk erop uit trekken, vind ik eerlijk gezegd 79€ als eenmalige aanschaf wel wat te duur. En dus daarom zou ik de versie met een maand abonnement wensen te gebruiken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.