9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jantjeerd

Navigon niet duur max. 5 computers

Misschien ten overvloede maar ik heb ontdekt dat Navigon op meerdere computers geinstalleerd mag worden. Het mag op maximaal 5 computers. Ik heb de applicatie van een andere computer gesleept en weer op mijn computer gezet. De enigste handeling die je moet doen is dat je de applicatie even dubbelklikt in Itunes map programma’s. Je voert het emailadres en het wachtwoord even in van diegene die het heeft aangeschaft en klaar is kees. Je bent dan voor € 20,00 per persoon klaar.

Bijdrager
    Guido Cornet

dat werkt met iedere applicatie. Zo kun je ook goedkoper met bijv. tomtom werken. gewoon de kosten delen :evil:

Bijdrager
    McPherson

Jij gaat er nu voor zorgen met je post dat er aandacht op wordt gevestigd en dit binnenkort niet meer kan?!?
    :?

Inactief
    Anoniem

Niets bijzonders .. dat noemt men machtigen.

Moderator
    Poezenbeest

Klopt inderdaad en Apple heeft dit ook gewoon zo gedaan om te zorgen dat je eerlijker met software kan omgaan. In principe heb je bij elk product uit de iTunes Store een licentie om het product op vijf machines te installeren.

Uiteraard is dit bedoeld om dit te doen op computers van dezelfde gebruiker, maar je kan dit inderdaad ook gebruiken om producten te delen met andere gebruikers.

Bijdrager
    Vin
    ”McPherson”

Jij gaat er nu voor zorgen met je post dat er aandacht op wordt gevestigd en dit binnenkort niet meer kan?!?
    :?

ja idd. zoiets moet je niet posten online.

Bijdrager
    Calpa

..juist, want tot nu toe was het allemaal één groot geheim.

Bijdrager
    prullenbak
    ”Calpa”

..juist, want tot nu toe was het allemaal één groot geheim.

…Bij apple wisten ze het namelijk ook niet. En die houden allemaal OMT in de gaten voor dit soort gaten in het systeem.

:)

Bijdrager
    RuudBerg

offtopic: voor een ieder die fouten in de navteq kaarten tegenkomt kan je ze hier kenbaar maken: http://mapreporter.navteq.com/dur-web-external/secured/submitDur.do?userType=CONSUMER&language=nl
    worden we allemaal beter van toch?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.