29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    KarelWillem

Navigon Nederland gratis voor T-Mobile klant

Vanaf vandaag – 1 september 2010 – is voor T-Mobile klanten het navigatiepakket Navigon select T-Mobile Exclusief Editie helemaal gratis te downloaden en te gebruiken.

Het pakket bevat het complete Europa-kaartenpakket, maar alleen de kaart van Nederland wordt geactiveerd.

Er wordt gecontroleerd, d.m.v. van je sim-kaart, of je T-Mobile klant bent.
    Met andere sim-kaarten werkt het pakket niet.

Met in-app-aankopen kun je extra functies of kaarten kopen.
    Maar Nederland is dus helemaal gratis te gebruiken.

Er is wel een limiet aan je gebruik, want dat is twee jaar.
    Na die twee jaar moet je een aankoop hebben gedaan vanuit het pakket.

Bijdrager
    wmaat

Leuk, zou het ook voor ipad werken?

Bijdrager
    KarelWillem

Natuurlijk. Als je daar een T-Mobile kaart in hebt zitten waarschijnlijk wel.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dat is goed nieuws! Bedankt voor de tip!

Bijdrager
    senyo

Mooie actie! Is het een tijdelijke actie (afgezien van de limiet van 2 jaar)? Ik heb vorige week mijn eerste iPhone besteld, dus het zal nog wel een paar weken duren voordat ik hem in huis heb. Kan ik dan ook nog gebruik maken van deze actie?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dubbelpost

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat is goed nieuws! Bedankt voor de tip!

Bijdrager
    KarelWillem
    gerwinbosscha op 01 september 2010

… Is het een tijdelijke actie (afgezien van de limiet van 2 jaar)? …

Nee, het is geen tijdelijke actie.*
    Dit is een nieuw pakket van Navigon. En die blijft vooralsnog gewoon in de App Store.

*(Garanties zijn er nooit in het leven natuurlijk)

Je kunt hem trouwens gewoon downloaden in de App Store in iTunes.
    Dan heb je hem vast.

Moderator
    Rivanov

Ben ‘m nu aan het downloaden op m’n iPhone 4.
    Gaat alleen niet erg snel met z’n 1,6GB! :angry:
    Kan beter wachten totdat ik thuis ben van het werk want het internet is hier echt bagger.

Moderator
    Pete.Z

Leuke service van T-Mobile, andere navigatie aanbieders zullen hier wel verdrietig van worden, geen hond koopt nu nog een pakket bij een ander, schat ik zo eens in.
    Overigens werkt navigon perfect, ik heb het al sinds de introductie op mijn iPhones, echt prima navigatie.

Bijdrager
    Trat

Volgens mij kocht sowieso geen hond een navi-pakket. Of zijn er echt mensen die €80-€90 voor een app betalen die ze voor een €10 meer als standalone in de auto kunnen kopen bij Dixons? Leuk om alles in één device te hebben maar ik vind de software belachelijk duur ivm een losse navi voor in de auto. Is IMO niet meer dan aan paar tientjes waard.

Bijdrager
    Koetjesreep

Kan jij een tomtom voor 89 euro kopen?

Bijdrager
    KarelWillem

Een instap-TomTom Start kost ruwweg 115 euro voor de Benelux-versie.
    En dan heb je dus weer een los apparaat extra.

TomTom Benelux voor de iPhone kost 60 euro.
    Dat is toch een duidelijk stapeltje euro’s minder.

Bijdrager
    Afroman

Met TomTom heb ik bijna nooit GPS-bereik. Ik hoop dat het hiermee beter gaat(zeker in combinatie met mijn nieuwe iPhone 4)

Bijdrager
    KarelWillem

Als TomTom op je iPhone geen bereik heeft, dan zal Navigon dat ook niet hebben.
    In beide gevallen klopt er iets niet ben ik bang voor.

Hadden andere pakketten (als Kaarten) wel betrouwbaar GPS op je iPhone?

Bijdrager
    senyo
    KarelWillem op 01 september 2010

Je kunt hem trouwens gewoon downloaden in de App Store in iTunes.
    Dan heb je hem vast.

Da’s waar natuurlijk, moesten we maar eens doen dan :). Bedankt voor je antwoord.

Bijdrager
    BlackMAC

“deze versie van NAVIGON select vereist een internetverbinding via het mobile telefoonnetwerk. Druk in het Iphone-hoofdmenu op “instellingen” en deactiveer de functie “Wi-Fi.”

Gedaan, en toch geeft die dit aan…rara!?

Bijdrager
    madcat

Een leuk gebaar van TMobile, wel jammer dat het een “Lite” versie is die dan wel weer 2 GB is.
    Ik ben blij met de Europe versie die wel flitspalen en 3e view heeft.

Bijdrager
    Trat

Zo jammer is die 1.7GB niet. Wat wel jammer is is als je op vakantie een auto huurt en je wilt even 1.7GB aan kaarten binnen halen. Hoeft nu niet meer: alleen een in-app purchase is genoeg!

En flitspalen koop je voor een tientje erbij;-)

Bijdrager
    Huibregt
    Trat op 01 september 2010

Volgens mij kocht sowieso geen hond een navi-pakket. Of zijn er echt mensen die €80-€90 voor een app betalen die ze voor een €10 meer als standalone in de auto kunnen kopen bij Dixons? Leuk om alles in één device te hebben maar ik vind de software belachelijk duur ivm een losse navi voor in de auto. Is IMO niet meer dan aan paar tientjes waard.

Als je in de app store kijkt kun je zien dat de apps die het meeste opgebracht hebben vrijwel allemaal navigatie-apps zijn. Ondanks de hoge prijs kan dat alleen maar als er flink wat zijn verkocht.
    Ik ben één van die ‘honden’ die Navigon heeft gekocht, en ben er behoorlijk tevreden over………

Bijdrager
    KarelWillem
    BlackMAC op 01 september 2010

“deze versie van NAVIGON select vereist een internetverbinding via het mobile telefoonnetwerk. Druk in het Iphone-hoofdmenu op “instellingen” en deactiveer de functie “Wi-Fi.”
    Gedaan, en toch geeft die dit aan…rara!?

Vreemd. Die melding zie ik hier niet.
    WiFi staat gewoon aan en het mobiele data-netwerk ook.

Dus dat betekent volgens mij dat je gewoon geen databereik hebt op het moment dat je die melding krijgt.

Bijdrager
    BlackMAC

KArelWillem.

Heb mijn netwerk instellingen maar eens hersteld, en voila….
    Zat dus “iets” niet goed bij mij. :yum:

Bijdrager
    fatboysmart

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat Gratis bonus pakket krijg?

Ik heb me geregistreerd, de registratie bevestigd, ingelogd etc. Ik heb dus nu een account, maar hoe krijg ik nu dat bonus pakket?

Bijdrager
    KarelWillem

Gratis bonus pakket??:lol: Het is de Albert Heyn niet.

Ga naar de App Store (of iTunes store op je Mac)
    Zoek Navigon select T-Mobile Exclusief Editie
    Download

Enfin, het is allemaal al eens verteld hè?!

Bijdrager
    fatboysmart

Die Navigon heb ik natuurlijk al. Maar binnen in Navigon T-Mobile edition kun je een gratis Bonus Pakket downloaden (‘Extra’ tabje) waarvoor je eerst een account moet aanmaken.

Dat heb ik dus allemaal gedaan, maar hoe krijg ik dat bonus pakket nu ook werkend?

Bijdrager
    strigoi
    fatboysmart op 03 september 2010

Die Navigon heb ik natuurlijk al. Maar binnen in Navigon T-Mobile edition kun je een gratis Bonus Pakket downloaden (\’Extra\’ tabje) waarvoor je eerst een account moet aanmaken.
    Dat heb ik dus allemaal gedaan, maar hoe krijg ik dat bonus pakket nu ook werkend?

Er staat bij mij in middels wel een zandlopertje achter, ik vrees even geduld. Maar ik vind het ook lang duren;)

Bijdrager
    fatboysmart

Dat zandlopertje heb ik ook… ik snap er niet veel van.
    Iemand waarbij het wel gelukt is?

Bijdrager
    strigoi

Opgelost. Ga naar je Navigon iPhone app (nadat je je volledig hebt geregistreerd bij Navigon, naam – adres etc.) en tik dan wederom Bonus pakket aan. Vervolgens geef je, nog steeds binnen de app, wederom je voor en achternaam + email op. Daarna druk je, ja ja omslachtigheid den top, wederom op ‘OK’ bij de voorwaarden. Nu wordt er gevraagd om je Navigon wachtwoord en klaar.

Bijdrager
    fatboysmart

Dank je Strigoi, ik ga het morgen proberen. Het probleem was namelijk met mijn vaders iPhone, en die heb ik nu niet bij de hand.

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.