6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Japii

Navigon navigatie

Hoi

Ik heb probleem waar ik maar niet uit kom.
    Ik heb een 2e hands Navigon 6310 gekocht voor héél weinig maar het ding loopt elke keer vast,dus probeer ik hem te herstellen naar de originele fabrieks instellingen.
    Dit kan via Navigon Fresh maar het probleem is het ding laat zich niet wissen of formatteren wat nodig is om hem te herstellen.

Ik heb het ook al geprobeerd onder Windows en Linux maar als ik alles wis en het ding weer opstart staat alles er weer op,snap dr geen bal van.
    Iemand een idee of er een programma is die hier wel mee om kan gaan of een commando via terminal (waar ik niet zo veel van snap)

mvg

Bijdrager
    Qmagic

Misschien helpt dit:
    http://www.navigon.com/portal/nl/kundenservice/faq.html?id=15796646&content_identifier=faq&page=1
    Anders even een mail naar navigon klantenservice sturen.

Bijdrager
    Japii

Ja daar was ik al ,heb ook contact gehad met Navigon en een bestandje gehad dat ik dus naar een leeg navigon apparaat moet kopiëren en dan via Navigon Fresh het toestel restaureren.
    Maar ik kan juist niks naar het apparaat kopiëren of van het apparaat wissen.
    Als ik hem opstart gaat hij altijd weer terug in de huidige situatie die ik dus kwijt wil.:cry:

Bijdrager
    Qmagic

Misschien voor de hand liggend, maar heb je de reset button op het apparaat al een keer gebruikt (minimaal 4 sec ingedrukt houden)?

Bijdrager
    olbo

Waarom geen navigatie app op de foon?

Geblokkeerd
    Bento
    olbo op 09 maart 2014

Waarom geen navigatie app op de foon?

Kan je niet lezen?

Japii op 02 maart 2014

Ik heb een 2e hands Navigon 6310 gekocht..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.