13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iMaclown

Navigatie vergroting

Weet iemand hoe je de pictogrammen groter krijgt in je navigatiekolom in finder?

gr. R.

Bijdrager
    Yaris

Weergave > Toon weergaveopties > Symboolgrootte.

Bijdrager
    Nikita

Da’s van de iconen van de inhoud v/d Finder, niet van de navigatiekolom aan de zijkant…

Bijdrager
    Oppie

In de Navigatiekolom? Weinig in te stellen volgens mij…
    Het hangt van de grootte van het Findervenster èn de hoeveelheid iconen af; maar dat wel tot een bepaalde grootte.

Bijdrager
    iMaclown

Das wel jammer dan, dus als iemand toch iets weet diep in de os, want het staat ingesteld op een bepaalde grootte, dus dan moet je er bij kunnen zou je zeggen

Bijdrager
    mooirood

Als je alt :apple: 8 doet en vervolgens :apple: – of :apple: + klikt kun je wel in en uitzoomen… :P

Bijdrager
    Lustigson

Ik geloof dat die pictogrammen groter worden als je dat deel van het venster vergroot. Dus het hele Finder-venster en/of de linker kolom vergroten.

Bijdrager
    Oppie

Dat zei ik; wel tot een bepaalde, niet in te stellen (bij mijn weten) maximale grote.
    Alleen de navigatiekolom vergroten (links/rechts schuiven) heeft geen effect.

Bijdrager
    Lustigson
    ”Oppie”

Dat zei ik; wel tot een bepaalde, niet in te stellen (bij mijn weten) maximale grote.
    Alleen de navigatiekolom vergroten (links/rechts schuiven) heeft geen effect.

:sealed: Je hebt gelijk. :innocent:

Bijdrager
    iMaclown

Ik hou het topic nog even warm, tot het goede antwoord komt. Dank voor de reacties tot nu toe.

Bijdrager
    Yaris

Ik vind die pictogrammen anders wel groot genoeg. Waarom wil je ze nog groter hebben ?

Bijdrager
    iMaclown

Ik vind het leuk om geen tekst aan een map te geven, lees: alleen een spatie of meer. In plaats daarvan een plaatje ipv dat saaie map-icoontje, enfin het is een luxeprobleem, maar wel leuk als het kan.

daarom dus:wink:

Bijdrager
    Oppie
    ”iMaclown”

….tot het goede antwoord komt.

Het goede of het gewenste? :innocent:

Misschien weet iemand of er ergens een hack rondzwerft waarmee je het wel voor elkaar kan krijgen, want via het OS gaat het geloof ik niet lukken…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.