10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    juwlez

Navigatie iphone 4

Hoi, vanmiddag ga ik de iphone 4 halen alleen vroeg ik me af of de standaard navigatie op de iphone 4 goed werkt, dus waarschijnlijk is dat google maps en zo niet, welke navigatie systeem kan ik gratis of zo voordeling mogelijk kopen?

Moderator
    Pete.Z

Bij een T-Mobile abonnement kan je gratis Navigon installeren.

Bijdrager
    KarelWillem

Google Maps is geen navigatie in die zin dat deze je helemaal begeleidt naar je eindpunt.
    Het is niet veel meer dan een kaart die volgt waar jij je op dat moment bevindt.
    Je kunt wel een route ingeven, maar zult zelf aan moeten geven welk punt van de route je bent.

Bij T-Mobile is Navigon Nederland inderdaad gratis.

En verder is de App-store werkelijk vergeven van goedkope navigatie-software.
    Bijvoorbeeld Navmii GPS, dat voor Nederland 5,49 euro kost.

Of CoPilot Benelux voor 19,99.

Waze is een grappig navigatiepakket dat helemaal gratis is.
    Maar helemaal probleem-vrij navigeren gaat daar vooralsnog niet mee.

Bijdrager
    plonserd

Navmii is inderdaad een aanrader, deze had ik ook alvorens ik Navigon gekocht heb.
    Ik ben toch maar overgeschakeld naar het duurdere Navigon, omdat je meerdere NavMii-pakketten niét kan combineren met elkaar (met andere woorden, van België naar een adres in Nederland rijden was niet mogelijk..)

Bijdrager
    juwlez

Oke, gelukkig (helaas voor de navigatie) heb ik vodafone. Maar navmii is dus een aanrader? alleen, ik heb geen creditcard hoe kan ik programma’s kopen in de app store? Heb een ing rekening met maestro.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je een iTunes-kaart koopt (bij de Dixons bijvoorbeeld), kun je daarmee afrekenen.

Bijdrager
    juwlez

ohw hoe gaat dat dan precies in zn werking? kan je het dan alleen kopen als je het koppelt aan je mac of kan je het dan ook kopen via de iphone?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat kan ook via de iPhone.

Bijdrager
    gipsman

Op mijn 3GS werkt Navigon onbetrouwbaar.
    Carkit is dus zeker aan te raden!
    Overigens moet hij aan de lader hangen, want de batterij loopt razendsnel leeg.
    Maar misschien doet de iPhone 4 het beter?

Bijdrager
    KarelWillem

Op onze 3Gs-en doet Navigon het perfect.
    Zowel in de auto als lopend of op de fiets.

Geen enkel probleem met wegvallende GPS of zo.
    Overigens doen alle navigatiesystemen het eigenlijk wel prima op de 3Gs.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.