4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iDavid

Nauwelijks geluid bij opnemen video op iPhone 4

Hallo mensen,

Ik heb sinds kort echt een heel vaag probleem met mijn iPhone 4. Wanneer ik een video opneem hoor ik bij het afspelen alleen hele lichte ruis. Stemmen en omgevingsgeluiden hoor je niet. Alleen wanneer op op de microfoon tik hoor je dat wel! (de microfoon bij het opnemen van video’s is het “gaatje” naast de jackplug bovenop de iPhone).

Het opnemen van voice memo’s en bellen gaat gewoon omdat dat via de microfoon aan de onderkant gaat.

Het is geen softwareprobleem want ik heb zojuist mijn iPhone hersteld en het probleem blijft.

Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Thanks.

Bijdrager
    iDavid

Nou ik heb het gevonden.. bleek nogal wat troep in te zitten. Met de kleinste speld die ik kon vinden heb ik dat eruit gehaald.

Bijdrager
    joostvg

Ik verbaas me een beetje over je opmerking dat de opname-mic het gaatje is naast de headphone-jack.

Ik neem wel eens filmpjes op bij concerten en om het geluid nog enigzins dragelijk te maken (ergo: niet overstuur door het sublaag) leg ik altijd m’n vinger op de ‘reguliere’ mic, onderin de iphone. Dit werkt altijd naar behoren.

Bijdrager
    justmich

IDavid dankjewel voor je oplossing!!
    Ik had er last van en google ff en kwam hier terecht,,
    Je hebt een meisje heel blij gemaakt;)
    Liefs Michelle..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.