19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    AardApple

Nano rammelt

Ik kom net thuis van de apple store met een nieuwe ipod nano 1gb. Dus ik alles uitpakken en muziek er op zetten. En ik merk dat er wat rammeld. Net alsof er iets groots los zit wat heen en weer gaat. Alles werkt wel gewoon dus ik vind het heel vreemd. Het is verder niet hinderlijk dus ik ga pas terug als er wat aan de hand is. Maar heeft iemand msichien ook dit probleem?…

Bijdrager
    apple_mathias

nee, ga gewoon terug en leg je probleem uit…

Bijdrager
    AardApple

nee, ga gewoon terug en leg je probleem uit…

:| … dat jij dat probleem niet hebt wil niet zeggen dat niemand het heeft. Ik vraag me gewoon af of iemand het heeft en of het dus vaker voorkomt. En zoals je al kan lezen zeg ik dat ik niet terug ga tenzij er iets ernstigs is. Maar hij doet het nog gewoon…

Bijdrager
    iJoost

Dat het rammelt is niet normaal bij een nano. Ga er gewoon mee terug. Da’s het beste wat je kunt doen.

Bijdrager
    AardApple

hmm… ok :? nou dat moet dan maar… ik ben mrgen toch in de buurt :)

Bijdrager
    Matt-le-Boss

is het niet dat klikje wat standaard aan staat?
    hoor je het alleen als je hem bedient?

Bijdrager
    AardApple

Nee :P je hoort het alleen als je hem schud. Maar mijn vraag was, gaan ze hem dan hlemaal opsturen naar apple? Want dan wacht ik er nog wel even mee. Ik ga namenlijk op vakantie en ik wil hem graag mee. 8)

Bijdrager
    TandMac

Als m’n nieuwe wagen rammelt, maar ik kan er toch mee rijden, dan ga ik er ook mee terug;-)

Want dat is een hééééééééél vaag voortteken !!
    groeten
    Erik

Bijdrager
    AardApple

Ja maar dan zit ik zonder ipod in de vakantie dus dan w8 ik liver tot na de vakantie om hem op te sturen. Ik heb 1 jaar garantie dus die 3 weken vakantie maken niks uit :wink:

Bijdrager
    MvdM

Zsm terug met dat ding en een nieuwe vragen. Ding hoort niet te rammelen.

Bijdrager
    trabant

Dat “*rammeld ” in de topictitel moet met een t op het eind en in je signatuur staat een knoeperd van een tikfout. Ik hoop dat ze je er op school niet mee gaan pesten. Voor de rest is alles wel alive.
    Vraag anders aan Apollo hier op het forum of hij een taak voor Nederlands voor je heeft. :barbu:

Hoe langer je wacht met teruggaan des te moeilijker is de bewijslast. Met een beetje geluk krijg je nu meteen een nieuwe mee. Dus inpakken dat ding en terug ermee, hoe graag je er ook mee wilt spelen.

Trabanten rammelen ook vanaf het moment dat ze de fabriek verlieten, en je ziet wat er van komt…

Bijdrager
    AardApple

tsjah.. ik zit op een school met computers en er word vrij weinig aan spelling gedaan :wink: Ik heb er vaker last van dus ik ga er wat over zeggen op school. Spelling is daarnaast ook een van mijn slechtste punten op school :? Maar goed.. ik zal het even veranderen.

Bijdrager
    Steff

Rammelen. Het is flash geheugen in de nano en dat hoor je zelfs niet dus direct terug gaan. Hun ook laten horen en een nieuwe meekrijgen.

En een van de simpelste dingen in de Nederlandse taal is wel dat als je woorden in de verleden tijd zet je al hoord of het met een D of een T is.

Bijdrager
    AardApple

Ok, ik ga het even proberen. Maar dan ga ik hem niet laten opsturen want als ze hem gaan laten opsturen dan wacht ik tot na de vakantie. Maar als ze gelijk een nieuwe geven is dat leuk natuurlijk :D

Bijdrager
    magic-with-mac
    ”Kriska”

En een van de simpelste dingen in de Nederlandse taal is wel dat als je woorden in de verleden tijd zet je al hoord of het met een D of een T is.

Ehm, zo werkt het niet helemaal. Hoort is met een T. In de tweede en derde persoon enkelvoud o.t.t. krijg je een T achter de stam van het werkwoord, tenzij je of jij erachter staat.

On Topic: Gelijk terugbrengen dat ding.

Bijdrager
    AardApple

Heb nog even goed gerammeld en gekeken en blijkt dat het aan het clickwheel licht. Dus ik duw even op het clickwheel en hij geeft een klik dat hij vast zit en het probleem is nu bijna helemaal verholpen. Alleen als je heeel hard rammeld hoor je het nog. Dus goed genoeg om de vakantie mee te overleven. En na de vakantie ga ik er mee naar de winkel :lol:

Bijdrager
    itachi

Dat “*rammeld ” in de topictitel moet met een t op het eind en in je signatuur staat een knoeperd van een tikfout.

Geplaatst: Di Jul 18, 2006 21:23 Onderwerp:

——————————————————————————–

Heb nog even goed gerammeld en gekeken en blijkt dat het aan het clickwheel licht. Dus ik duw even op het clickwheel en hij geeft een klik dat hij vast zit en het probleem is nu bijna helemaal verholpen. Alleen als je heeel hard rammeld hoor je het nog. Dus goed genoeg om de vakantie mee te overleven. En na de vakantie ga ik er mee naar de winkel

hehe hardleers…
    Maar je als je ermee terug gaat, krijg je direct een nieuwe ivm 7 dagen na aankoop.

Bijdrager
    AardApple

Ow das chill.. vandaag gaat me vader zijn bestelling voor de g5 ophalen dus dan wissel ik hem meteen even in 8)

Bijdrager
    AardApple

Jee, heb hem omgeruild. Deze rammeld niet meer. Ik dacht dat het 2 weken zou duren, dat ze moesten opsturen naar :apple:

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.