18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

Nano-chromatic in hoge resolutie gezocht!

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hoge resolutie van een nano-chromatic afbeelding.

Zo eentje bijvoorbeeld:

Misschien dat iemand me kan helpen? Ik ben van plan hem in het groot te laten printen.

Bijdrager
    me.com

Kijk eens op deze pagina van Apple:

http://www.apple.com/pr/products/ipod/nano.html

Bijdrager
    inawt

Ik maak uit het bericht van de TS op dat het niet bepaald om die afbeelding gaat.

Bijdrager
    me.com

Dat klopt. Ik gaf deze link omdat je daar de grootste plaatjes van de iPod nano kan vinden.
    Waarschijnlijk heeft Apple de afbeelding waar de TS om vraagt nooit voor de pers uitgebracht. Die is dus niet te downloaden.

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Superflu
    ”Pieterr”

Google geeft er een paar, bv deze: http://img231.imageshack.us/img231/867/nanochromaticdi3.jpg

Daar loop je niet zomaar mee naar de drukker. Je hebt een afbeelding nodig met op z’n minst een dpi van 300 i.p.v. 72 (schermweergave) wil je een afdruk van hoge kwaliteit.

Bijdrager
    diotav
    Bijdrager
    boriskiss

Heeft de TS dit nodig voor de drukker? Er zit zeker copyright op……

Bijdrager
    inawt

Het is toch vrijgegeven voor de pers.

Bijdrager
    boriskiss

Ja, maar als je het voor je eigen bedrijf of campagne gebruik, is het anders. Daarvoor kan je wel bestraft worden.

Bijdrager
    inawt

Klopt.

Je mag niet tijdens de les op omt.:evil:

Bijdrager
    boriskiss

Ga maar weer lekker offtopic lounger:evil:
    ontopic: TS, is dat wat je zoekt?

Bijdrager
    inawt

Het eerste woord van mijn bericht was toch nog ontopic. 8)
    Wat bedoel je met dat? Ik denk niet dat je nog een grotere afbeelding gaat vinden dan deze, dit zijn nou eenmaal de originelen.

Bijdrager
    tommy666

Je kan natuurlijk altijd proberen om hééééél lief een mailtje naar Apple zelf te sturen…

Bijdrager
    boriskiss

De TS heeft hier niet meer gereageerd…….
    Ik zou graag het doeleinde van die afbeelding willen weten. Bureabladachtergrond is geoorloofd, maar als je het gebruikt in een campagne zonder toestemming te geven, gelden er andere normen en waarden. De TS heeft zijn antwoord al, en nu maar wachten of hij reageert.
    Kan een moderator dit niet verplaatsen naar grafisch, want het gaat niet echt over een ipod of itunes probleem.

Bijdrager
    tommy666

Eigenlijk past het onderwerp netgens écht goed in,maar Grafisch is inderdaad de beste plaats om het kwijt te kunnen. Hoe dan ook, ik denke erder dat het een drukwerk gaat worden in de zin van “ik-wil-een-leuke-poster-in-mijn-kamer-hebben-hangen” ten minste,daar hoop ik op…

Bijdrager
    inawt

Leuk idee, jammer genoeg heb ik geen plaats om zo’n poster op te hangen.

Bijdrager
    Xigh
    ”Superflu”
    ”Pieterr”

Google geeft er een paar, bv deze: http://img231.imageshack.us/img231/867/nanochromaticdi3.jpg

Daar loop je niet zomaar mee naar de drukker. Je hebt een afbeelding nodig met op z’n minst een dpi van 300 i.p.v. 72 (schermweergave) wil je een afdruk van hoge kwaliteit.

Je kan hem natuurlijk wel gewoon omzetten naar 300 dpi, maar hij wordt dan gewoon wat kleiner;)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.