13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Ostinato

Nano 5e generatie nieuw kopen… waar?

Hey,

Weet iemand of ik nog ergens een iPod Nano 5e generatie (het model v贸贸r het huidige) nieuw kan kopen? En zo ja, waar?:smile:

Alvast mijn dank.

Ostinato

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je Google al geprobeerd?
    De eerste hit is al raak…..

Bijdrager
    Thoomas

Kijk eens op Marktplaats. Regelmatig kom je daar ook oude modellen tegen, die nieuw in de verpakking worden verkocht. Onlangs heb ik daar ook mijn 2GB iPod shuffle 3G gekocht voor 25 euro. Ik ontving heb gewoon nieuw, met de folie er nog om heen. Prima ervaring mee.

Bijdrager
    Welles

Ik was er ook naar op zoek en kwam ze nog in een paar obscure kleurtjes (paars, roze geloof ik) tegen bij de Makro in Nieuwegein…

Bijdrager
    Ostinato

Ik zal het lezen wat vergemakkelijken.

Weet iemand of ik nog ergens een iPod Nano 5e generatie (het model v贸贸r het huidige) NIEUW kan kopen? En zo ja, WAAR?

Zo, alsjeblieft.

Bijdrager
    Ostinato

@Thoomas & Welles: dank. Ik had echt gehoopt op een adresje, maar misschien moet ik gewoon maar eens wat winkels aflopen.

Bijdrager
    Thoomas

Welke kleur en hoeveel opslag wil je? Hier is er bijvoorbeeld 1 in het blauw, 8GB, voor 135 euro: http://link.marktplaats.nl/1000339121

Ook kom ik deze nog tegen: http://link.marktplaats.nl/426255710
    Die zou ik echter niet zo vertrouwen, als je z’n andere advertenties bekijkt (1 maand actief en verkoopt allerlei dure telefoons en playstations)

Of bedoel je met een adresje een fysieke winkel?

Bijdrager
    Welles

Eehm, je kreeg toch van mij ook een adresje?;) Je kent vast wel iemand die een Makro pasje heeft toch?

Bijdrager
    Ostinato

Bedoelde inderdaad een fysieke winkel en ja, ken wel iemand met een macropasje, maar N’gein is niet om de hoek voor mij (Den Haag). Toch bedankt, ik ga het Haagsche maar eens afstruinen.

Bijdrager
    Hansi2124

Makro Wateringen of Delft is misschien wel te doen?

Bijdrager
    pim939

Volgens mij zijn ze er nog in de makro in wateringen

Bijdrager
    Little Idiot

Je zou de Makro nog via de ouderwetsche telefoon kunnen bellen en vragen…?

Bijdrager
    Thoomas

Een lokaal telefoonnummer per vestiging hebben ze niet, maar op hun website staat:

U kunt het Makro Service Center telefonisch bereiken via: 0900 – 20 25 300 (鈧0.25 per min.) op:

– maandag t/m vrijdag: 8.00 – 22.00 uur
    – zaterdag: 8.00 – 18.00 uur

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.