5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ostendmacuser

Namen van contactpersonen kwijt op de iphone 4 sinds update

Sinds de synchronisatie & update en met de IOS 6 ben ik al mijn namen kwijt van mijn contactpersonen.

Als ik naar mijn telefoonlijst kijk zie ik enkel nummers, ook in mijn berichten(sms)box zie ik enkel nog nummers.

Hoe kan ik mijn namen terug tevoorschijn doen komen?

Bijdrager
    iMad

Op je Mac staan de namen en telefoonnummers wel goed?
    Als dat zo is kan je op de iPhone, onder je iCloud contacten uitschakelen en niet bewaren op je iPhone en daarna weer aanzetten.

Moderator
    Pete.Z

Verplaatst, stond in verkeerde subforum.

Bijdrager
    Ostendmacuser

Wel nee
    het probleem is wat ingewikkelder, mijn partner en ik delen dezelfde Apple ID, niet slim eigenlijk. Omdat van begin af konden dan muziek op beides computer afspelen.

Met alle gevolgen van dien natuurlijk wat betreft Synchronisatie.

Zonder dat ik het doorhad bij de upgrade naar IOS6 op de iphone had ik na de opstart gezien dat veel van mijn contacten geen naam niet meer hadden, ik vind dit wel mis van de makers/developpers om zo maar de namen te wissen.

Dus ik zat met massa’s contacten van mijn partner. Met de applicatie verwijderQ kon ik gemakkkelijk contacten aanvinken en wissen. Handige App !!
    Want als je de contacten manueel via contacts moet wissen ben je wel een heel eindje bezig met wissen omdat het daar te omslachtig is, zeker als het er 400 zijn die je uit je telefoon wilt.

Bijdrager
    iMad

Maar als je inlogt op iCloud.com stonden kwamen daar de fouten ook voor?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.