15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    henkada1

Nadelen iPad Air 2

1. Mist knop voor rotatievergrendeling.
    2. Geluidstrilling.
    3. Let op de Smart Case die je aanschaft. In mijn geval werd verzekerd in de winkel dat deze zou passen op de Air 2. Niet dus. Camera voor de helft
    bedekt en de twee knoppen aan de zijkant niet benaderbaar. Klaarblijkelijk was deze case voor de vorige iPads bedoeld?

ad 1: Dit was bijzonder handig bij vorige iPads. Nu moet je via het scherm extra handelingen verrichten.

ad 2: Zeer vervelend als je naar muziek of radio luistert dat het hele apparaat trilt in je handen. Vooral als je het het touch screen aanraakt en dat doe
    je juist met zo’n iDevice.

Ik hoop dat deze informatie meer inzicht geeft over wat te verwachten.

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Pietje13

1: veeg je scherm omhoog en klik rotatievergrendeling aan. Een hele opgave inderdaad..
    2: zet de trillingen uit in de instellingen.
    3: pas een hoes voordat je deze koopt of kijk wat er op de verpakking staat

Ik snap het doel van je topic niet helemaal.. Zeuren om het zeuren?

Bijdrager
    Martin55
    Pietje13 op 02 november 2014

2: zet de trillingen uit in de instellingen.

Ik snap het doel van je topic niet helemaal.. Zeuren om het zeuren?

Dat noem je zeuren Pietje13?
    Leg dan maar eens uit wat resoneren te maken heeft met een trilfunctie die alleen een iPhone heeft.
    Dit ging dus om een iPad!

Bijdrager
    wouter57

Nou dan geef je die iPad air 2 maar aan mij dan krijg jij mijn iPad 2 wel. Ik hou wel van muziek en wat dat trillen betreft,daar zal ons Mien wel blij mee zijn want ik heb er al lang niet meer aangezeten.

Bijdrager
    KarelWillem

1 en 3 zijn geen nadelen.

2 lijkt me i.d.d. niet helemaal fijn. Of zou dat exemplarisch zijn?

Bijdrager
    SunKeeper

Kan een iPad ook trillen? Vast vanwege de belfunctie.

Zoals ik al eerder zei, het wachten is op een iMac die kan trillen, kun je hele dagen alle spullen weer recht zetten en terug op zijn plaats schuiven als je veel gebeld wordt. Of randjes aan je bureau monteren tegen vallende voorwerpen.:-D

Bijdrager
    SvS

Rotatievergrendeling is wat ik mis op de nieuwste ipad. Dus ja, punt 1 is wel een nadeel, KarelWillem.

De rest is te aanpassen door TS.

Bijdrager
    KarelWillem
    SunKeeper op 03 november 2014

Kan een iPad ook trillen?…

Nee.

Maar hij doet het dus wel.;)

Bijdrager
    Imagic

Ik mis helemaal NIETS aan m’n iPad Air 2.

Zalig apparaat en ben verbaasd dat ie lichter aanvoelt terwijl het niet heel veel scheelt met de originele Air. Geluid resoneert idd wel bij luid(er) volume. Maar bij films of muziek gaat bij mij sowieso de koptelefoon op.

Bijdrager
    Afroman

De zwarte 64Gb Cellular versie is nergens te verkrijgen.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

jongens…er is niet veel tijd meer om bij Dixons toe te slaan…….dus graag snelle hulp
    Is het verschil tussen de ipad air é WIFI EN DE CELLULAR DAT JE MET DE CELLULAR VERSIE KAN TELEFONEREN,
    shit
    hoofdlettertoets stond aan;…….sorry

Bijdrager
    Martin55

Met geen één iPad kan je telefoneren. Hooguit kan je je iPad gebruiken als een soort remote setje voor je iPhone (vanaf IOS 8) mits je op hetzelfde WiFi netwerk zit.
    Het verschil zit hem in dat je bij de cellulair versie niet gebonden bent aan WiFi en je data/internet hebt via je GSM netwerk. Voordeel is dat dit vrijwel overal werkt, nadeel zijn de hoge tot zeer hoge datakosten. Op een iPad heb je gauw, sneller dan op iPhone, meerdere Gigabytes verbruikt. Hier moet je wel rekening mee houden. Bovendien heb je hiervoor ook een extra Sim-kaart (abonnement?) nodig.
    Maar je kan natuurlijk altijd data verbruik van GSM beperken door zo veel mogelijk via WiFi te werken.
    Een ander verschil is dat de cellulair versie een completer GPS systeem heeft dat ook werkt als er geen datanetwerk beschikbaar is.
    Kortom, als je al een iPhone hebt en je gebruikt de iPad meestal op een plek waar goed WiFi beschikbaar is, dan zou ik zeker niet voor de cellulair versie gaan. Dit kost alleen maar extra geld!

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 9 maanden geleden door  Martin55.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ok DANK JE WEL

Geblokkeerd
    Humain

Kun je echt niet telefoneren met een iPad??
    Telephony is the field of technology involving the development, application, and deployment of telecommunication services for the purpose of electronic transmission of voice, fax, or data, between distant parties.

Ik kan prima tele-foneren met de iPad via skype;)

OT: Resonerende behuizing is erg irritant. Ik had laatst ook een Air 2 in mijn handen die het had en vodn dat compleet afbreuk doen aan de premium ervaring.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.