8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ansems

nachtje bij de Apple store | Wat neem ik mee? en meer..

Beste OMT’ers,

Ik wil donderdag een nachtje bij de Apple store gaan staan om vrijdag om 8uur mijn nieuwe aanwinst op te halen.
    Maar dit is mijn eerste keer dat ik voor iets in de rij ga liggen, dus vroeg ik me wat dingen af.

– Wat is verstandig om mee te nemen? (voor in de rij)
    – Wat kan ik allemaal verwachten?
    – Waar moet ik allemaal opletten als ik in de rij sta?
    – Wie gaan er nog meer?

En Natuurlijk zijn alle tips welkom!

Bijdrager
    pim939

Gaat de apple store om 8 uur open? Op de openingstijden staat namelijk 10 uur. of zeg ik nu iets raars? Ik ben zelf namelijk ook van plan om in de rij te gaan staan voor de iphone 5s (geen nacht maar een paar uurtjes ofzo)

Bijdrager
    Livebox

Kleed je warm aan en paraplu/regen kleding, eten en drinken
    Ik blijf zelf lekker thuis ik begrijp echt niet dat je voor stuk je elektronica in de rij gaat liggen. Bestel wel online of paar weken later:D

Bijdrager
    Ansems

@livebox

Ik zou ook wel 2 weken wachten geen probleem hoor maar ik wil het wel eens n keertje mee maken eigenlijk. Bedankt voor de tips

Bijdrager
    Ansems

Heb ik eigenlijk nog een vraag misschien een beetje een rare maar hoe zit het met n toilet bezoekje?! Wel zo fijn om te weten namelijk. Want 12uur lang inhouden gaat niet toch laat staan de 2 jongens die er nu al zitten.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik zou zeggen, loop bij die twee jongens langs en vraag het hun.:lol:

Moderator
    Poezenbeest

Urine kan je in een fles kwijt, met een goed waterfilter heb je dan ook meteen vers drinken om je warm te houden. Deze filters zijn om de hoek (Overtoom) te koop bij Bever Buitensport. Poepen zou ik van te voren doen, door geen koffie te drinken kan je overigens die laatste drang enorm lang ophouden is mijn ervaring. Mocht het niet meer lukken, dan zijn bij de stadsdelen in Amsterdam hiondenpoepzakjes te krijgen, anders riskeer je een boete van 180 euro.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.