11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    klaus

Naast prijs, ook specs van Cinema Displays opgewaardeerd.

De 20″ en 23″ hebben nu betere specs, naast een prijsdaling (alsook de 30″ maar met zelfde specs, aangezien die recentelijk een beter paneel kreeg).

Brightness & contrast ratio zijn omhoog geschroefd.

Een 2e display lijkt nu wel erg aanlokkelijk..

Bijdrager
    mr_owen

de specs zijn nog niet ge-update in de belgische store…
    ik hoop toch dat wij dit ook gaan krijgen

en ik heb nog een vraag over die displays:

ik was gisteren in de apple winkel hier en daar stonden een 20″ en 23″ langs mekaar met zo dezelfde ilife screensaver erop. nu was die bij de 23″ helder wit en bij de 20″ was dit gewoon grijs.
    toen ik vroeg hoe dit kwam, zei de verkoper, die 20″ is nog van de oude reeks …

ik wist helemaal niet dat er ( voor gisteren op wwdc dan) nog een oudere reeks was van de cinema displays (en nee niet zo de plastieken) …

was er echt nog een ouder model? of was die 23″ al een van de nieuwe met geupdate specs?
    want het verschil was echt groter dan in een gemiddelde wasmiddel reclame

Bijdrager
    klaus

Enkel de 30″ heeft een update gekregen sinds de introductie van deze alu schermen.

De specs zullen wel veranderd worden.

Bijdrager
    mr_owen

dus dan stond gisteren al zo een nieuw exemplaar in de winkel hier in hasselt:p
    wowie, i kzou zeggen aan iedereen: ga maar eens heel snel kijken naar het verschil !
    dat was echt ongelooflijk beter beeld op die nieuwe

me happy

Bijdrager
    Freek.

Volgens mij is de 23″ ook al een keer opgedoft.
    Maar dan nog: haal twee dezelfde monitoren uit de doos, sluit ze aan en bekijk dde verschillen. Out-of-the-box ziet geen monitor er hetzelfde uit.
    En wie weet… heeft er een wiseguy nog even met de helderheid lopen pielen in de winkel.

Bijdrager
    Buzz

De update en prijsverlaging van de 23″ valt mij tegen. Ik kan nog wel een paar maandjes wachten, maar kies dan denk ik toch maar voor de Dell 2407WFP. Betere specs, beter getest, betere prijs. En heel belangrijk: in hoogte verstelbaar.

Bijdrager
    JanP

Dit viel me wel op bij de informatiepagina:

De standaardconfiguratie is uitgerust met een videokaart voor algemene grafische programma’s. Je kunt ook kiezen voor de extra prestaties van de ATI X1900 XT of de NVIDIA Radeon 4500 voor werkstations.

NVIDIA Radeon 4500??

Bijdrager
    Richie79

Ik speel zelf veel spellen zoals WoW en was van plan om een Cinema Display aan te schaffen en dat aan te sluiten op mijn powerbook. Als je een spel zal spelen op een 23″ CD met een resolutie van 1280 x 800 pixels zal die dan vloeiend lopen ? Vriend van me had het er over dat wanneer de resolutie hoger is bijvoorbeeld de max bij een 23″ CD 1920 x 1200 pixels het beeld veel trager zal gaan lopen maar is dit ook zo bij 1280×800 ? Anders word de 23″ nu wel aantrekkelijk voor me:)

Bijdrager
    lowfi

Je kan niet hoger dan de max bij wat voor lcd dan ook. Het heet niet voor niks maximum natuurlijk. Lager kan altijd maar dan krijg je interpolatie wat bij sommige schermen super lelijk is.

Bijdrager
    klaus

Specs zijn nu ook in de belgische store aangepast.

Bijdrager
    klaus

Eergisteren heb ik een 2de 23″ aangeschaft online, maar deze gaat zometeen weer terug en vervangen worden door een nieuwe. (Moet nog bellen naar apple)

Geen dode pixels, egaal beeld, maar serieuze backlight leakage onderaan in het midden, en al onmiddellijk ghosting nadat ik een foto fullscreen had gezet voor 1 minuut of minder. Deed foto weg en de afdruk van de contrasterende voorwerpen was nog duidelijk te zien op het zwarte beeld.

Even kijken wanneer scherm is geproduceerd, en hopen dat een 2e scherm wel goed is. Ik laat die wel max 2 keer omruilen vooraleer ik gewoon m’n geld terugvraag en wacht op een ‘echte’ update.

update: Blijkbaar recent geproduceerd, maar of het de nieuwe specs zijn dat kan ik nergens traceren. Ook niet in de doos of manual.

Production year: 2006
    Production week: 23 (June)
    Production number: 367 (within this week)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.