6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Wankei

naar ipod op iphone luisteren via bluetooth oortje

Voelt er zich iemand geroepen om een app’je te maken om via een bluetooth oortje naar ipod muziek van iphone te luisteren.
    Er bestaan blijkbaar wel toepassingen die toelaten om muziek te delen met anderen, maar ik wil egoïstisch zijn en zelf nr mijn muziek luisteren. Ik weet wel dat de bluetooth oortjes niet noodzakelijk aan kwaliteitsvolle muziek doen, maar het geknoei met draden is ook niet alles..
    Iemand?
    Iets?

groeten,
    Wankei

Bijdrager
    Cyrus The Virus

???? Ik luister al jaren via bluetooth naar mijn muziek op de iphone…..en kwalitatief erg goed met mijn sennheiser mm200…….

Bijdrager
    Wankei

Tiens,
    Bij mij lukt dat niet: bluetooth is bluetooth en ik vermoed dat de kwaliteit vd oortjes niets met de functionaliteit zal te maken hebben…
    Is er een truc?
    Gewoon bluetooth verbinding maken en ipod opstarten op de iphone(4) werkt iag niet bij mij..
    Sennheiser mm 200 ziet er anders toch ook nogal draderig uit…

Bijdrager
    Osiso

Gaat het om een stereo bluetooth-headset of een mono-headset (één oortje)?

In het eerste geval zou het gewoon moeten werken. In het tweede geval werkt het niet. Voor zover ik weet bestaat hier geen app voor en verwacht ook niet dat Apple die zou toe laten in de App Store.

Ik weet dat er wel m.b.v. een jailbreak wel mogelijkheden zijn. Heb dit zelf wel ’s geprobeerd en ’t klonk grofweg gezegd bagger. Zou er niet aan beginnen.

Bijdrager
    Wankei

Da’s duidelijk!
    Mijn oortje is géén stereo.
    Ik val weer in kosten..
    Dank je voor je antwoord.

Bijdrager
    jf
    Osiso op 08 september 2011

Ik weet dat er wel m.b.v. een jailbreak wel mogelijkheden zijn. Heb dit zelf wel ’s geprobeerd en ’t klonk grofweg gezegd bagger. Zou er niet aan beginnen.

M’n autoradio biedt ook de mogelijkheid om muziek op m’n iPhone via bluetooth af te spelen. En inderdaad: de geluidskwaliteit is niet al te denderend. Net iets beter dan AM…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.