7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SeaTrue

naar binnenhuistelefoon bellen

ik weet dat het eigenlijk niet thuishoort op een mac forum, maar swat. In huis hebben wij twee telefoons (eentje boven en eentje helemaal beneden). Het zijn twee verschillende toestellen met beide zeker een paar jaren tussen de aankoop. Bij een vriend (hebben telefoon in bijna elke kamer) kan je zoals in een bedrijf naar de andere telefoons in huis bellen. Ze hebben echter wel allemaal hetzelfde toestel. Deze optie om naar een ander toestel te bellen in huis, ligt dat aan het telefoontoestel? of hoe zou ik kunnen zorgen dat ik dit thuis ook kan?

-Sam Heijens

Bijdrager
    Neproadie

Ligt aan de toestellen.
    Die kennis heeft 1 basisstation met meerdere bijbehorende clients.
    Die kunnen dus ook onderling communiceren.
    Zal met verschillende toestellen dus niet gaan.

Bijdrager
    mvdenberg

Tenzij je thuis een kleine telefooncentrale aansluit. KPN had vroeger (?) van die dingen voor consumenten. Homevox? quatrovox? Geen idee meer hoe ze heten.

Gast
    Anoniem

Daar zou je de zgn. DECT phones voor moeten nemen. Elke willekeurige BCC of electronica grootgrutter heeft ze in een set van 2, 3 of meer toestellen.

Bijdrager
    Neproadie

Volgens mij hebben ze in belgiƫ geen BCC;)

Gast
    Anoniem
    ”Neproadie”

Volgens mij hebben ze in belgiƫ geen BCC;)

Maar de essentie is duidelijk toch? 8)

Bijdrager
    SeaTrue
    ”MadSven”

Daar zou je de zgn. DECT phones voor moeten nemen. Elke willekeurige BCC of electronica grootgrutter heeft ze in een set van 2, 3 of meer toestellen.

ah ok, dan gaat het dus niet… Bedankt voor de info allemaal

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.