7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Mmmarco

Naam van attachement in Mail?

Weet iemand hoe ik mail zo ver krijg dat ik, naast voorvertoon, ook de naam van de paperclip kan zien? En de grootte?:o Kon altijd wel in OS9 mailapps. Is best wel lastig soms dat ik niet weet hoe zwaar iets is en hoe het heet… Kan dit Ć¼berhaupt?

Bijdrager
    helix

het bestand dat geplaatst is selecteren, het wordt blauw van kleur, dan erboven staan en control klik, selecteer toon als bestand, dan zie je enkel de naam en het ‘gewicht’

helix

Bijdrager
    Steves lovechild

kleine correctie: ga met de muis in de bijlage staan en wacht een paar sec. en de naam etc. wordt weergegeven. Of selecteer de bijlage, contr-click,en kies toon als symbool. dan zie je de bijlage als icoon met naam verschijnen. Dan zie je ook de grootte.

Bijdrager
    MacAttack

Je kan ook in ‘weergave’ bij ‘kolommen’ de optie ‘grootte’ aanvinken zo zie je hoe groot de volledige mail is en heb je er ongeveer een idee van hoe groot de bijlage is.

Bijdrager
    Mmmarco

Steve’s aanvulling op Helix’s tip lijkt me erg bruikbaar! Cool.
    OT: Hee, Steve’s Love Child: “Je bent tijdje afwezig geweest? Ben je vrijgelaten of ontsnapt?” LOL :D :) :D

Bijdrager
    Steves lovechild

Niemand ontsnapt aan het Apple virus.
    Na foltering door Microsoft heidenen ben ik vrijgelaten. Ik was niet te bekeren.:wink:

Bijdrager
    Mmmarco

COOL 8)
    Je bent dus, net als wij, een X-man?
    (PS off topic maar bekijk eens de movie teaser van Xmen 2 op Apple’s Quicktime movietrailers :wink: )

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.