8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Markouzki

Naam automatisch gewijzigd

Hoi,

De naam van mijn Macbook “Macbook Air van Mark” veranderd hij steeds naar “Macbook Air van Mark (2)” en soms zelfs “Macbook Air van Mark (3)”. Is hier een reden voor? Ik vind mezelf niet echt digibeet, maar kan hier echt niet uitkomen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    DeProfessor

Heb je een AirPort netwerk? Zo ja: herstart je AirPort basisstation(s) dan eens en wijzig daarna de computernaam weer terug naar de standaard.

Bijdrager
    Markouzki

Ja, klopt. Ik heb een Airport Time Capsule.
    Heb alleen geen flauw idee hoe ik dat ding herstart…

Bijdrager
    DeProfessor

Gewoon uit de stroom halen, na 10 seconden er weer in. Wel even opletten dat je geen backup aan het maken bent.

Kijk ook hier eens: http://www.onemorething.nl/community/topic/oplopend-cijfer-achter-computernaam/

Bijdrager
    koen

Kunnen we hier geen sticky van maken? Deze vraag wordt elke dag tenminste één keer gesteld.

Bijdrager
    SunKeeper

De lijm is op, er blijft bijna niets meer plakken.

Bijdrager
    Markouzki

It worked! Thanks!
    En sorry…

Bijdrager
    Arno
    koen op 08 november 2014

Kunnen we hier geen sticky van maken? Deze vraag wordt elke dag tenminste één keer gesteld.

Als er dan ook daadwerkelijk een oplossing zou zijn zou dat sowieso veel vragen schelen. Echter, tot nu toe heeft geen enkele oplossing uit de genoemde linkjes daadwerkelijk gewerkt en vrees ik dat we deze vraag nog wel vaker tegen zullen komen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.