7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

Naadloze overgang soundtrack in KeyNote

Mijn vraag is hier al ooit voorbijgekomen, maar ik kan het topic niet terugvinden, helaas.
    Hoe kan je de pauze tussen twee muzieknummers (als soundtrack bij een KN-presentatie) herleiden tot nul, zodat de nummers naadloos aansluiten? Alvast bedankt.

Bijdrager
    Dems

nummers in elkaar laten overvloeien

misschien bedoel je deze?

Bijdrager
    Geedee

That’s it. Tnx!

PS. Kan je dat nieuwe album dan gewoon in Keynote gebruiken en blijven de pauzes dan idd ook weg?

Bijdrager
    stavos

Als Keynote de settings van iTunes overneemt, dan wel. Maar even uitproberen en je hebt meteen het antwoord.

Bijdrager
    Geedee

Ik heb deze tips geprobeerd: bij voorkeuren gekozen voor in elkaar overlopen / 12 sec en bij info voor aaneensluitend album, mar niets dat helpt, m.a.w. de nummers lopen nog steeds niet in elkaar over en de pauze tussenin blijft even lang.

Bijdrager
    Geedee

Ik verneem net van een collega dat het op een pc vlekkeloos kan met ik-weet-niet-welk progje. Moet toch op een Mac ook kunnen dan …

Bijdrager
    Geedee

Oké, na vel zoeken DJay ontdekt. Werkt heel leuk, maar nu heb ik en bijkomend vraagje: hoe sync je de muziek met een KeyNote-presentatie, t.t.z. hoe laat je bv. nummer 2 starten op de juiste dia?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.