17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    william89

Na update WMV Flip 4 Mac problemen? [opgelost]

Net de update gedraaid van Flip 4 Mac WMV, nu heb ik geen beeld meer. Als ik een uitzending open, dan wordt quicktime opgestart. Dat is prima, maar ik krijg dan alleen geluid en geen beeld…

Meerdere mensen het probleem na de update? Of doe ik iets fout???

Bvd.

Bijdrager
    Sander1972

Wat heb je geupdate precies? Flip4Mac WMV of OSX?

Ik heb onlangs Flip4Mac geupdate zonder problemen. Nu OSX naar 10.5.5 geupdate en inderdaad geen beeld meer, wel geluid. Heb nog niet geprobeerd om Flip4Mac opnieuw te installeren na de OSX update.

Bijdrager
    william89

Ik heb beide geupdate weet idd niet welke van de twee de boosdoener is

Bijdrager
    Maccessory

Ik zit nog op 10.5.4 en hier doet de update van Flip4Mac het prima, beeld én geluid.

Bijdrager
    Finish

Ik kan hier gewoon de WMV bestanden openen met Quicktime en Flip4mac
    Met beeld en geluid na update OSX 10.5.5

Bijdrager
    william89
    ”Finish”

Wil je dan is deze link proberen?:

http://rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/miMedia/2008/week38/di19.Cant_Buy_Me_Love_16-09-2008_1_14.xml

misschien ligt het namelijk aan deze website?

Bijdrager
    Hansi2124

QuickTime opende met een geluidsvenster. Ik heb ongeveer 15 seconden moeten wachten eerdat het venster met beeld opende. Dus even volhouden….

Bijdrager
    bluepower

Bij mij open hij ook heel raar

maar ik heb ook dit soort problemen in mail

Bijdrager
    Sander1972
    ”william89″
    ”Finish”

http://rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/miMedia/2008/week38/di19.Cant_Buy_Me_Love_16-09-2008_1_14.xml

misschien ligt het namelijk aan deze website?

Geeft bij mij wel beeld!

Moderator
    Night

Geen enkel probleem hier met F4M versie 2.1.3.10:o

Bijdrager
    william89
    ”Night”

Geen enkel probleem hier met F4M versie 2.1.3.10:o

Dan heb je dus niet de laatste F4M…

Bijdrager
    william89

Herstart van de machine doet wonderen

Moderator
    Night
    ”william89″

Dan heb je dus niet de laatste F4M…

Nee klopt; ik ben betatester voor F4M. Er bleken teveel issues te zitten in de nieuwste versies; vandaar dat ik voor privégebruik heb gedowngraded.

Bijdrager
    bluepower

Ik heb wel in de gaten dat hij wmv niet afspeelt binnen mail en mpeg wel.
    Dus dan zal vlgns mij een plug-in niet goed moeten werken

Bijdrager
    evenless

Volgens mij werkt de laatste versie van Flip4Mac 2.2.1.11 gewoon niet met de laatste QuickTime Player 7.5.5 !:cry:

Als ik een wmv file wil openen krijg ik steeds maar het berichtje “het bestand is geen video bestand”.

Heeft iemand anders deze problemen ook en zo ja, is hier voor al een oplossing gevonden?

Groet,

Evenless

Bijdrager
    Sander1972
    ”evenless”

Volgens mij werkt de laatste versie van Flip4Mac 2.2.1.11 gewoon niet met de laatste QuickTime Player 7.5.5 !:cry:

Als ik een wmv file wil openen krijg ik steeds maar het berichtje “het bestand is geen video bestand”.

Heeft iemand anders deze problemen ook en zo ja, is hier voor al een oplossing gevonden?

Groet,

Evenless

Zelfde probleem hier. Na de upgrade van F4M geen beeld meer in mail bij WMV, voorheen wel. Heb de laatste versie van QuickTime. Heb ook de laatste versie van Perian.

Geen oplossing gevonden vooralsnog, helaas, maar ik kan wel gewone WMV bestanden openen en bekijken, ook als bijlage in mail, maar ik zie het beeld niet meer “inline”.

Bijdrager
    Pieterr
    ”william89″

Filmpjes op de RTL website zijn (sinds kort) ook goed te bekijken met de Silverlight 2.0 plugin. (Je hebt hiervoor alleen wel een Intel Mac nodig.)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.