8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Vindplaats

Na update OS naar 10.12.2 problemen met Safari

Na update OS naar 10.12.2 stopt Safari bij het afsluiten van de Mac en moet ik Safari geforceerd stoppen om te kunnen afsluiten.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Haal de update eens rechtstreeks van bij Apple en installeer ‘m eens opnieuw. Dan is het waarschijnlijk opgelost.

Wel eerst een back-up maken.

https://support.apple.com/kb/DL1899?locale=nl_BE

Bijdrager
    Vindplaats

Het was het proberen waard, maar helaas. Na de herinstallatie van de update heb ik Safari op nieuw gestart, maar nadat ik op Stop Safari geklikt had, reageerde Safari niet meer en moest ik geforceerd stoppen gebruiken.

Bijdrager
    Blieper

Zou ik gelijk de Combo Update pakken.

Lijkt me een andere, maar ze zijn in ieder geval niet even groot;-)

Ik had behoorlijk wat problemen. Heb een heel nieuw account aangemaakt en nu is alles weer normaal. Wat de oorzaak is weet ik niet, want ik had toen Sierra uitkwam een gehele schone installatie gedaan, alleen toen via Timecapsule wat teruggezet en daar zat waarschijnlijk nog wat tussen dat wat corrupte pref-filetjes waren.

Bijdrager
    Vindplaats

Zo juist heb ik een hele tijd met Apple gebeld over mijn probleem. De senior advisor heeft een rapport gemaakt en stuurt dat op met mijn gegevens naar Apple. Binnen een week zou ik een antwoord moeten hebben. Het is dus even afwachten.

Bijdrager
    kantoorpersoneel

Ik heb precies hetzelfde. Gisteren nam ik die security-update en sindsdien loopt m’n laptop steeds vast.

Bijdrager
    nnsa

Hier nog een zelfde slachtoffer na de update naar 10.12.2

Alle ‘normale’ zaken al geprobeerd, caches legen, geschiedenis wissen etc. etc. 10.12.2 opnieuw geinstalleerd, alles geen resultaat tot op heden. Ben dus wel benieuwd naar een oplossing. Heel hinderlijk dit.

Bijdrager
    Blieper

Probeer het eens onder een nieuwe gebruiker. Dat heb ik ook gedaan en daar werkt alles prima. Je zou ook eerst eens de Combo-Update eroverheen kunnen gooien. Maar als je het erst uit wilt sluiten zou ik het eens met een nieuwe gebruiker proberen. Bij loopt nu alles weer als nieuw. Zelfs programma’s die er vaak uitklapte.:-D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.