7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lodewijk_Ramon

Na update naar iOS 13 (en 13.1) tonen afspeellijsten foutief artwork

Music app: Na de update naar iOS 13 en ook daarna naar 13.1 correspondeert het artwork in het overzicht van afspeellijsten niet meer met de inhoud van de afspeellijst. Zodra je de afspeellijst opent zie je weer wel het juiste artwork. (ik gebruik geen Apple Music, de muziek is ofwel een CD-kopie ofwel een download via iTunes). Het artwork bij albums is wel correct. Iemand een idee?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Bij mij is dat ook het geval. Blijkbaar een bug.

Moderator
    Night

De 13.1.1 update bracht ook geen soulaas?

Bijdrager
    Lodewijk_Ramon

<p class=”cite”>Night op 28 september 2019 om 19:04</p>
    De 13.1.1 update bracht ook geen soulaas?

Nee helaas niet

Moderator
    Night

Dan rest je (en alle anderen met hetzelfde probleem) niets anders dan dit rechtstreeks aan Apple te melden. Dat kan gewoon online, maar je moet wel een Apple ID hebben:

https://feedbackassistant.apple.com

Je kunt je probleemmelding aanmaken door op dit icoontje te klikken en de stappen verder te doorlopen.

Bijdrager
    Lodewijk_Ramon

<p class=”cite”>Night op 28 september 2019 om 19:09</p>
    Dan rest je (en alle anderen met hetzelfde probleem) niets anders dan dit rechtstreeks aan Apple te melden. Dat kan gewoon online, maar je moet wel een Apple ID hebben:

https://feedbackassistant.apple.com

Dank je voor de link. Ik had het wel op een Apple forum gemeld en op Macrumors (waar ook heel mensen met hetzelfde probleem komen.

Ik ga het nu meteen melden bij Apple

Bijdrager
    Lodewijk_Ramon

Na het installeren van macOS Catalina (10.15) en vervolgens synchroniseren van mijn iPhone met mijn MBP, wordt het artwork correct weergegeven. Synchronisatie duurde ongeveer een half uur: het lijkt erop dat de hele bibliotheek (50,70 GB muziek) volledig opnieuw is gesynchroniseerd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.