7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    BoyB

Na Update 10.10.2 voor MacBook Pro na inloggen na 10 seconden weer inlogscherm

Update 10.10.2 uitgevoerd voor mij MacBook Pro Retina.
    Maar springt het scherm na inloggen na 10 seconden weer naar het inlogscherm.

Toch nog een bug?

Bijdrager
    Floris

Probeer anders een PRAM reset:

Kies Apple-menu > ‘Zet uit’.

Zoek de volgende toetsen op het toetsenbord: Option, Command (⌘), P en R. U moet deze toetsen gelijktijdig indrukken in stap 4.

Schakel uw Mac in.

Druk onmiddellijk op Option + Command + P + R en houd deze toetsen ingedrukt. U moet op deze toetscombinatie drukken voordat het grijze scherm verschijnt.

Houd de toetsen ingedrukt totdat uw Mac opnieuw is opgestart en u het opstartgeluid voor de tweede keer hoort.

Laat de toetsen los.

Bron

Bijdrager
    BoyB

Beste Floris,

Ik heb de PRAM reset uitgevoerd. Ik hoorde zelfs drie keer het opstartgeluid.
    Het gekke is dat bij het opstarten van 10.10.1 er een balkje vol loopt tijdens het opstarten.
    Bij 10.10.2 loopt dit balkje pas als ik inlog. Dan loopt er in het midden een balkje tot kwart vol en komt er een nieuw balkje wat helemaal vol loopt links onderin. Dan is hij ingelogd en valt hij na 10 seconden weer naar het inlogscherm.

Bijdrager
    GoeieDag

Heb je FileVault bij de update aangezet?

Bijdrager
    sanderman

Dat balkje heb ik ook nĂ¡ het inloggen pas. Volgens mij hoort dat inderdaad bij Filevault, die staat bij mij wel aan in ieder geval.

Bijdrager
    BoyB

Volgens mij stond FileVault nog geen eens aan.
    Nu heb ik maar OSX 10.2 opnieuw geĂ¯nstalleerd.

Bijdrager
    GoeieDag

Kan ook op een HD probleem duiden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.