6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wullie

Na sync agenda’s en contacten dubbel op iPhone

Op mijn iPhone 3g 16G laat ik normaal mijn agenda’s en adressbook gegevens synchroniseren via mijn mobile me account. Werkte prima totdat ik bij een sync met iTunes opeens alles dubbel op mijn iPhone kreeg: ” Op mijn iPhone” en “…[email protected](MobileMe)”.
    Vraag hoe krijg ik nu voor elkaar dat ik alleen mobileme krijg? De Op mijn iPhone mogelijkheid is overbodig omdat mijn mac waar die gegevens via de iTunes sync vandaan komen ook synchroniseert met MobileMe.

Bijdrager
    raymei

misschien kan je hier iets mee

Via een Engelse site heb ik de tip gevonden waardoor ik nu geen dubbele agenda’s meer heb.

Ga naar : Instellingen – Mail, Contacten, Agenda – MobileMe account.
    Schakel dan Agenda’s uit en selecteer dan Verwijder van iPhone.
    Verlaat nu Instellingen en wacht een paar minuten, zodat MobileMe de tijd heeft om te synchroniseren.

Ga dan weer naar: Instellingen – Mail, Contacten, Agenda’s – MobileMe account en schakel dan agenda’s weer in.

Bij mij werkt het weer super.

Groeten.

Bijdrager
    jgmkoster

in itunes je contacten ed. niet synchroniseren

Bijdrager
    wullie

@jgmkoster Klopt, is op een of andere manier aangevinkt tijdens iTunes sync, probleem is dat ie nu dubbel in de iPhone staat en na synchronisatie van de iPhone met het vinkje niet actief gaat de dubbeling niet weg, dit is dus anders dan bij apps enzo die als je ze uitvinkt ook van je iPhone zijn verdwenen.

@raymei Dit is het bedankt. Bij het aanzetten vraagt ie heel netjes of ik de contacten en agenda’s wil combineren en doet dat dus prima, waarom dat niet gebeurde bij het iTunes syncen is jammer.

Alles opgelost!!

Bijdrager
    Josh_b

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen is er meer dan dubbele contacten. Naast dat staan foto’s bij de verkeerde contacten en telefoonnummers en adressen zijn verwisseld. Heb alle tips uit dit topic al geprobeerd maar niks helpt. Op de mac is alles wel goed, maar op de iPhone gaat het elke keer mis. Zelfs als ik de mobileme account opnieuw op de iPhone toevoeg. Ik ben ongeveer ten einde raad:P

Edit: Nu breekt me de klomp, net nadat ik op het reply knopje druk staat alles weer goed. Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar erg gebruiksvriendelijk ging het niet.

Bijdrager
    blackhole

Kijk, dat is nou eens een handig topic: dank voor de tips: mijn dubbelingen zijn uit mijn iPhone!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.