6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ramy

Na opstarten opent Finder-venster

Hoi,

Ik heb sinds gisteren een maf probleempje, namelijk: Wanneer ik m’n MacBook aanzet, en inlog, dan opent er een Finder-venster. Ik heb zelf ook al o.a. Mail ingesteld om bij het aanzetten automatisch te openen, maar Finder heb ik nergens aangegeven… Ik heb niks aan dat venstertje die dan opent. Hoe kan ik dat wegkrijgen?

Bijdrager
    fuen

Had je dat finder venster toevallig nog aanstaan toen je ‘m uitzette? M’n macje opent namelijk alle finder vensters die nog aanstonden toen ik ‘m afsloot ook weer als ik ‘m opstart.

Bijdrager
    N-Freak

Misschien voortaan even testen of het wel een probleem is? Het is namelijk een feature. OSX onthoudt alle geopende vensters en laat die ook vrolijk weer zien na een restart. Dit is vooral handig als je veel met bestanden werkt. Ik heb zelf ook wel eens een complete space vol Finder vensters open staan. Wanneer er dan een update is en ik moet herstarten kan ik weer fijn verder.

Met andere woorden, ga niet meteen lopen mauwen en probeer het eerst nog een keer.

Bijdrager
    Ramy

Hmm, sorry voor mijn blijkbaar domme vraag. Had niet eens door dat ik het aan liet staan bij het afsluiten.

Bijdrager
    monsieurpinot
    ”N-Freak”

Met andere woorden, ga niet meteen lopen mauwen en probeer het eerst nog een keer.

ik heb echt niet het idee dat de ts loopt te mauwen.

Bijdrager
    HorridCrow

Veel dingen die je aan laat staan tijdens het afsluiten worden na het opstarten weer hervat.:)
    Zo ook Finder.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.