6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    robtielman

na numbers update alle data web :(

net numbers voor de iPad2 geupdate, kom dr nu achter dat al mijn spreadsheets zijn verwijdert.
    heb nog wel een ouder kopie in .xls op mijn computer, maar is er een mogelijkheid dat ik mijn werk van voor de update naar ios5 en ‘iOS 5 numbers’ kan terugkrijgen door b.v herstel??

Bijdrager
    robtielman

sorry, verkeerde draadje,zou deze in iOS software geplaats kunnen worden:lol:

Bijdrager
    Wokkel

Ik ken alleen ‘herstel’ via Time Machine, maar ik weet niet of Time Machine ook bruikbaar is voor het maken van reservekopieën van een iPad (google ff). Is er anders iemand die kan vertellen of Numbers (net als Excel in Office voor de Mac) ook om de paar minuten op de achtergrond een reservekopie opslaat voor het maken van autoHerstel-bestanden? Succes!

Bijdrager
    mtooster

Kun je niet via iTunes een reservekopie terugzetten….
    iPad aansluiten met kabeltje, in de linkerlijst in iTunes ‘rechter’muisknop en dan ‘zet terug van reservekopie…’ (of iets dergelijks)

Bijdrager
    bzguy

wellicht daarom raadt men aan om eerst een grondige backup te maken VOORALEER je gaat updaten, kan een HOOP ellende besparen;) !

kijk eens of je een reserve-kopie hebt in iTunes van voor je upgrade.

Bijdrager
    robtielman

yep, heb dan ook hersteld en bijna mn complete boekhouding terug,gelukkig,
    maar ik moet nu wel weer updaten. hoe zorg ik dat tijdens updaten van numbers, mijn data blijft behouden op mijn ipad??

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.