8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Rolf

na iTunes update AppleTV onvindbaar ?

Heb vanaf dag een veel plezier gehad van de AppleTV. Syncen ging altijd vlekkeloos (behalve dan dat ik baal van de geringe disk capaciteit).
    Na de laatste iTunes update kan ik echter de AppleTV niet meer vinden. Al diverse keren Mac gereboot, iTunes aan uit, AppleTV aan uit, en als laatste redmiddel AppleTV uit iTunes verwijderd om hem weer opnieuw op het netwerk te ‘kunnen zoeken’.
    Maar helaas…..
    Iemand gelijke ervaringen ?

Bijdrager
    Leander

Na update naar iTunes 7.2 (34) is er is ook een probleem met zoeken in de Store ontstaan (klik) . Itunes kan geen enkele zoekopdracht vinden. Nu blijkt dat dit probleem te verhelpen is door het herstellen van de permissies (via Schijfhulpprogramma). Mogelijk is hiermee ook jouw probleem te verhelpen. Ga dus de permissies herstellen.

Bijdrager
    LEXY

Heb je al onder de tafel gekeken? :bigsmile:

Bijdrager
    bkersten

Hoe kan ik met het schijfhulpprogramma de permissons van iTunes herstellen??

Bijdrager
    LEXY

Door alle permissies te laten herstellen. Je kunt niet alleen iTunes selecteren.

Bijdrager
    Leander
    ”bkersten”

Hoe kan ik met het schijfhulpprogramma de permissons van iTunes herstellen??

Start Schijfhulpprogramma, selecteer je harddisk en klik op ‘Herstel volumebevoegdheden’.
    Klaar, dat was het.

Bijdrager
    Petje

Even je AppleTV resetten
    En weer helemaal automatisch laten syncen, dan hoort het weer te werken.

Bijdrager
    Rolf

tja….het klonk inderdaad heel voordehand liggend (ook de AppleTV compleet resetten dus) maar ik had nog hoop dat het lukte zonder. Maar goed, even 2 minuutjes werk, en hij doet het inderdaad weer. Merci. Petje Af ! :D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.