10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Logan Legend

Na het opstarten van 10.8.3

Hallo,
    Ik heb een vraagje, vaak als ik mijn imac met 10.8 aan doen, krijg ik een file in mijn prullenbak genaamd recovery files.
    Het is een file met daarin en aantal andere lege files.

Kan iemand mij vertellen dit betekend?

Inactief
    Anoniem

Hoi, jongens, ze zeggen dat deze telefoon is de beste in de wereld. is het waar? als het goed is, wil ik er een kopen. Ik ben niet zeker. het is echt het beste, is het niet? zie: http://www.jelife.com/s/ah

Bijdrager
    tarun

Van die telefoon weet ik niet ;), maar dat van die Recovery files heb ik ook regelmatig. Volgens mij is dat troep die MS Office laat staan. Gewoon negeren.

Bijdrager
    wdele
    qiueya op 08 juni 2013

Hoi, jongens, ze zeggen dat deze telefoon is de beste in de wereld. is het waar? als het goed is, wil ik er een kopen. Ik ben niet zeker. het is echt het beste, is het niet? zie: http://www.jelife.com/s/ah

Misschien is het slim om daar een nieuw topic over te starten? Die telefoon heeft toch niets met dit topic te maken?:)

Bijdrager
    Koning Frank

@wdele: zoiets heet een spambot

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Die recovered files kun je gewoon weg gooien.
    Het zijn tijdelijke bestanden gebruikt door een applicatie. Normaal gesproken wist de applicatie bij afsluiten deze files zelf. Gebeurt dit niet (b.v. door een bug of crash van de applicatie) dan zet het OS bij opstarten deze files in de prullenmand en die kun je dan direct legen.

Bijdrager
    Logan Legend

hoe zorg ik dan voor dat die het gelijk alles definitief word verwijderd?

Inactief
    Anoniem

Ik zou me er niet druk over maken, het is een feature, geen bug.

Bijdrager
    Logan Legend

oky, bedankt voor het advies

Bijdrager
    MacKevin11

Je kunt Hazel installeren die alles wat in de prullenbak staat na 1 uur verwijderd. Je kunt deze regels ook aanpassen, bijvoorbeeld;

(Verplaats) bestanden uit (Downloads) naar (Documenten) als (een of meer) van de volgende voorwaarden (waar) is;
    (bestandsextensie) (is gelijk aan) (pdf)
    (naam) (bevat) (Vergoedingenspecificatie)

(Verwijder) bestanden uit (Downloads) als (een of meer) van de volgende voowaarden (waar) is;
    (Bestand) (is ouder dan) (1 uur)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.