6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dbakker

??? Na enige tijd melding bij kopiëren: bestand bestaat al

Hoi allemaal,

Ik probeer m’n iPhoto library vanaf m’n server naar m’n lokale afbeeldingenfolder te kopiëren.
    Na een paar minuten en circa 150 mb (van 85 gig) krijg ik de melding dat het bestand niet gekopieerd kan worden omdat een bestand met deze bestandsnaam reeds bestaat. In finder is de folder gewoon leeg op het nieuwe door het kopiëren net aangemaakte bestand na. Ook waneer ik de naam van de iPhoto library tijdelijk verander dan helpt dat niet.

Vraag:
    Hoe krijg ik de library toch gekopieerd?

Alvast bedankt voor jullie tips
    Douwe-Jan

Moderator
    Night

Pbrobeer het een smet Carbon Copy Cloner. Die neemt tevens de onzichtbare bestanden mee en vervangt oudere bestanden door nieuwere of maakt eerst de folder helemaal leeg en kopieert dan pas (indien gewenst).

Bijdrager
    Dbakker

Bedankt voor de tip! :D

‘k Zal ccc even downloaden.
    Ben heel erg benieuwd.

Douwe-Jan

Bijdrager
    Dbakker

Helaas ccc gaat niet werken.
    Krijg daarmee geen goede verbinding tot stand met de server.
    Server is geen mac. Wellicht is dat de oorzaak dat ccc niet lekker verbinding maakt.

Is er een ander kopieer programma wat voor mij geschikt zou kunnen zijn?

Douwe-Jan

Bijdrager
    pinkie

De enige die ik ken die inderdaad van en naar een server werkt id Intego http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=11133
    Nou heb ik zelf een Lacie en daar wekt het prima mee. Let wel, alleen de Pro werkt draadloos.

Moderator
    Night

Wel raar…:? Op het moment dat je netwerkschijf gemount is zou CCC gewoon zijn kunstje moeten kunnen doen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.