7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Na een herstart openen van vensters die voor het afsluiten afgesloten waren

Ik heb iets vreemds bij Catalina. Ik sluit altijd al mijn vensters van mijn programma’s die open staan als ik mijn Mac afsluit, maar na een herstart openen toch weer die programma’s. Ik heb niets aangevinkt bij het afsluit pop upje en ook niet bij rechts klikken op de muis op de bewuste programma’s en dan opties, openen na inloggen. Hoe krijg ik dit verholpen of hebben meer dit probleem ook?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als je niet wilt dat alles weer opent, zou je dan niet liever de optie aanzetten dat vensters gesloten worden bij het stoppen van een programma?

Bijdrager
    erwin33

Ik heb die optie ook uit staan in de bewuste programma’s, rechter muisklik op icoontje in dock en permanent in dock aangevinkt en openen na inloggen niet.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  erwin33.

Bijdrager
    erwin33

Nog steeds last van. Niet elke keer, maar regelmatig opent er na een herstart weer spontaan een venster een programma wat als laatste open was en dus helemaal heb afgesloten voor het uitzetten van mijn Mac. Hoe kan dit toch? Is dit een bug in Catalina?

Bijdrager
    erwin33

Ook na de laatste update van gisteren, nog steeds hetzelfde probleem. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?

Bijdrager
    GoeieDag

Ik denk het wel te weten, maar ja, helpen is ook een keus, zoals je stelde. Dus kies ik nu voor ‘niet’.

Bijdrager
    erwin33

Fine.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.