6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bruce27

na buitenland geen verbinding meer in nederland zonder wifi. OPGELOST

iPhone 3GS. in duitsland geweest. kon geen verbinding maken met internet, (roaming aan) heel vervelend ivm met email en plaatslocatie.
    In nederland blijft dit probleem echter ook, alleen waar wifi is heb ik verbinding.
    Alle instellingen staan aan, alleen roaming uit (maar geen verschil met aan)
    Heb al vliegtuigmodus aan/uit gedaan, helpt niet.
    Advies: iPhone nu geheel uit/aan doen maar lukt niet. hoe lang moet je welke knop indrukken?
    (rechtsboven en thuisknop al 20 sec., geprobeerd, gebeurt niets. zit er nog ergens iets of gewoon keihard op de grond smijten?)
    bvd!

Bijdrager
    Nuke

Je hebt de schakelaar “Mobiele data” (onder Instellingen > Netwerk) ook aanstaan?

Bijdrager
    Oppie

Het gaat dus om data verbinding? Of (ook) om de gsm verbinding?

Bijdrager
    Bruce27

waarom is mij onduidelijk (dat heb ik vaker bij apple) maar de wegen van steve jobs zijn onbegrijpelijk; ik krijg dat stomme ding nu weer wel uit -met dezelfde handelingen als voorheen- uit en heb weer verbinding ook zonder wifi met de hogere machten. dus zal het wel weer goed zijn nu.
    Dank voor meedenken.

Bijdrager
    Rickje

Dat stomme ding gaat heel simpel uit door de aan/uit knop linksboven ingedrukt te houden en vervolgens je telefoon ‘uit’-te sliden.

Bijdrager
    Oppie
    Bruce27 op 14 augustus 2011

waarom is mij onduidelijk (dat heb ik vaker bij apple) maar de wegen van steve jobs zijn onbegrijpelijk…

Zit Steve Jobs je te klieren?
    Misschien gewoon de simpelste oplossing bedenken en die uitproberen; dan heb je op een Apple product vaak de juiste oplossing te pakken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.