14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    rennified

Na 10.4.10 update geen FireWire behringer FCA202 beschikbaar

Na de update van OSX naar 10.4.10 lijkt mijn Macbook Pro CD 1,67 mijn Behringer externe geluidskaart niet meer te herkennen. System profiler geeft aan dat hij wel connected is, maar voor Garageband kan ik geen audio in en uitvoer meer selecteren.

Hebben meer mensen deze hardware en dezelfde problemen?

thanks alvast,

René

Bijdrager
    ZwaN

dubbele post

Bijdrager
    ZwaN

update: okay, het is nu opgelost…geen idee hoe het komt…aantal keren restarten en vooral geduld hebben en een beetje in het japans vloeken en nu werk het:)

dit ging over een externe hardeschijf na update van 10.4.10 niet meer werd gemount…wel erkent maar kwam niet tevoorschijn in de finder (wel in windows) wat nu dus verholpen is

Bijdrager
    www.project-euh.com

Raarrr… Wij hebben ditzelfde probleem met een USB-schijf op een MBP na de update. Is ook al een discussie over op de apple site, maar bij ons nog steeds niet gemount. Schijfhulpprogramma herkent hem ook niet…

Bijdrager
    ZwaN

graag deleten

Bijdrager
    ZwaN

het was dus voor zeer korte duur, want nu mount de usb externe hardeschijf ook (opnieuw) niet meer. heb al geheugen dinges gereset en me schijf gecontroleerd had een aantal dingen gecorrigeerd. maar mocht niet baten dinges danges donges……..het is dus wachten op een reactie van Apple door middel van een update ofzo.

Bijdrager
    ZwaN

het was dus voor zeer korte duur, want nu mount de usb externe hardeschijf ook (opnieuw) niet meer. heb al geheugen dinges gereset en me schijf gecontroleerd en had een aantal dingen gecorrigeerd. maar mocht niet baten dinges danges donges……..het is dus wachten op een reactie van Apple door middel van een update ofzo.

Bijdrager
    ZwaN

het was dus voor zeer korte duur, want nu mount de usb externe hardeschijf ook (opnieuw) niet meer. heb al geheugen dinges gereset en me schijf gecontroleerd en had een aantal dingen gecorrigeerd. maar mocht niet baten dinges danges donges……..het is dus wachten op een reactie van Apple door middel van een update ofzo.

btw: macosx.nl is erg traag…het zal waarschijnlijk komen door de kmters die de pakketjes moeten afleggen….lol (toch jammer met me 50Mbit internet lijn)

Bijdrager
    ZwaN

delete graag….

Bijdrager
    Crazy Berchtje

Hier het zelfde probleem. Behringer FireWire Interface wordt niet meer herkend. Goed balen. Herstarten helpt niet, Disk verify ook niet. Iemand een idee?

Bijdrager
    Crazy Berchtje

Probleem opgelost, met dank aan Bob Hofman! Zie:
    http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=4772544&#4772544

Nogmaals bedankt Bob

Bijdrager
    www.project-euh.com

Dat werkt inderdaad wel, maar het is geen oplossing. Apple moet met een oplossing komen lijkt mij, er zit een fout in hun update. Ik heb het systeem van de MBP hier met archive and install weer terug gebracht naar 10.4.9 en de 10.4.10 update uit de software update geknikkerd.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Dus als ik dat allemaal lees (ook op de Applesite-forum via de link van Crazy Berchtje) moet je een maand wachten met updaten als je computer zonder problemen werkt.

Tsja… :roll:

Bijdrager
    ZwaN

er is nog geen informatie over usb hdd’s, dus ik moet nog even wachten. mijn excuses voor mijn 80000 berichten hierboven, door een of andere vage reden ging er iets niet goed en hoop dan ook dat deze keer alles gewoon normaal gaat:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.