6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    lord anubis

MyWifi ( JB) en iTunes sync probleem

Na mijn iPad geJB’t te hebben, heb ik gelijk MyWifi geinstalleerd. Werkt(te) goed tot na 5 -6 keer gesynchroniseerd te hebben, vertikt mijn computer iTunes op te starten en mijn iPad zichtbaar te maken in de device lijst. Laat staan te synchroniseren.

Na het starten van MyWifi op de iPad, geeft het aan dat het verbonden is met mijn computer.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Iemand ervaring hiermee?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denkt dat je het over MyWi hebt?

Geen ervaring mee.
    Ik denk niet dat het één met het ander te maken heeft.

Wel weet ik dat het gratis PDANet hetzelfde doet en naar mijn idee handiger werkt.

Bijdrager
    lord anubis
    lord op 23 januari 2011

Na mijn iPad geJB\’t te hebben, heb ik gelijk MyWifi geinstalleerd. Werkt(te) goed tot na 5 -6 keer gesynchroniseerd te hebben, vertikt mijn computer iTunes op te starten en mijn iPad zichtbaar te maken in de device lijst. Laat staan te synchroniseren.

Na het starten van MyWifi op de iPad, geeft het aan dat het verbonden is met mijn computer.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Iemand ervaring hiermee?

Nu ook Wifi sync geprobeerd en idem ditto. Na enkele keren geen reactie meer.

PDANet? even opzoeken want ben het niet tegen gekomen. Alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Oké. Even voor de duidelijkheid (ik zie MyWiFi niet in Cydia?).

Wat doet dat programma? Syncen via WiFi met je Mac (omdat je ook Wifi Sync noemt)?

Dan hoef je niet naar PDANet te kijken, want dat is voor Internet-tethering.

Bijdrager
    lord anubis

@KarelWillem, bedankt voor je reacties, EN je hebt gelijk, het is MyWi! Ik gebruik nu echter Wifi Sync en deze werkt, althans beter voor mij. Helaas nog steeds meldingen van dat mijn iPad zijn verbinding verbroken heeft, ondanks dat ik niets mis van de sync. En nog maar af en toe dat iTunes niet automatisch opstart.

Nu de volgende stap, het overzetten van mijn zelf ontwikkelde apps. Ik zie AppSync. Even het codeSignen erbuiten gelaten, is dat de beste App om een zelfontwikkelde app op de iPad te krijgen? Of zijn jullie ervaringen anders?

Of kan ik deze vraag beter in het software gedeelte plaatsen?

Bijdrager
    KarelWillem
    lord op 24 januari 2011

@KarelWillem, bedankt voor je reacties, EN je hebt gelijk, het is MyWi! Ik gebruik nu echter Wifi Sync en deze werkt, althans beter voor mij. …

Je vergeeft me vast dat ik er helemaal niets meer van snap.

MyWi is voor WiFi-internet-tethering, en heeft NIETS te maken met syncen van je iPhone.
    WiFi Sync is om draadloos te syncen en heeft NIETS met tethering te maken.

Je laatste vraag zou ik even een apart topic voor aanmaken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.