13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Serena

MyWi: Wel broadcasting, geen internet

Omdat ik graag mijn mobiele internetabonnement wil delen op mijn iPad heb ik de app MyWi aangeschaft voor de iPhone. (Dus een jailbreak uitgevoerd)
    Nu heb ik vandaag ook daadwerkelijk de applicatie gekocht, maar ik krijg geen internetverbinding.
    MyWi zendt uit, de iPad ontvangt ook het signaal, maar als ik daadwerkelijk naar internet wil krijg ik de melding dat er geen verbinding is.
    Zijn er nog meer mensen met dit probleem en is er al een eventuele oplossing?

Bijdrager
    KarelWillem

Ehm… sterker nog. Sinds vandaag wil MyWi helemaal niet meer opstarten.
    Blijft wel in het dock staan, maar pleurt zichzelf gelijk weer uit.

Zal vast toeval zijn.:wink:

Bijdrager
    Ezri Dax

Klinkt als een iOS compatibiliteits probleem, dat heb ik ook gehad met Gabberdrums na upgrade naar iOS 4

Bijdrager
    Serena

Vreemde is dat ie vorige week nog prima werkte en toen had ik ook al iOS4 erop staan…
    $19,99 naar de maan?

Bijdrager
    KarelWillem

Vreemd is dat die van mij het gisteren ook nog deed, maar vandaag (ook na herinstallatie) er telkens uitklapt.

Bijdrager
    Serena

Ik heb inmiddels Cydia helemaal geupdate en MyWi opnieuw geïnstalleerd. Vooralsnog werkt het weer, hopen dat dat zo blijft!!!

Bijdrager
    bas2k

Vandaag ook 23 keer geïnstalleerd volgens de handleidingen. Met rock verwijderen en die ryp vervangen etc. Maar na opstarten crashes de app gelijk.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, ja… de illegale manier wil niet meer zo hè?:lol:

Dat wordt toch kopen dit keer dan maar? Want het ging hier over de gekochte App.

Bijdrager
    bas2k

Ow hèhè dat had ik niet door :). Ik wacht nog even. Heb het namelijk nog niet nodig.

Bijdrager
    Serena

Nadat ik in Cydia Rock had geupdate werkte het alweer niet. De enige oplossing was nu om MyWi helemaal te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Beetje omslachtig allemaal…
    Het werkt nu in ieder geval weer. Nu nog een knopje voor SBSettings en dan zijn we helemaal compleet.

Bijdrager
    Serena

Te vroeg gejuicht…

Wat een waardeloos k**programma. Het werkt 1 keer en daarna niet meer. Wordt tijd voor een grandioze update!!!

Bijdrager
    KarelWillem

Voor die 20 dollar mag je wel verwachten dat het perfect werkt.
    Maar helaas…

Bijdrager
    Serena

Ik durf het al bijna niet meer te zeggen. Zag vandaag een update voor Rock en MyWi in Cydia. Deze gedownload en momenteel ben ik dus verbonden via mijn iPhone. Ben benieuwd voor hoe lang…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.