5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Mjansen

Mysterieus beeldscherm probleem

Ik heb een vreemd beeldscherm probleem wat moeilijk te beschrijven is, dus daarom heb ik er een filmpje van gemaakt.

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=aa-4cqp2cOk

Het lijkt er op dat het beeldscherm dus ‘hangt’, ik kan de muis niet meer bewegen. Ik moet de browser afsluiten, het probleem speelt zowel in Safari als Chrome. Ik vermoed dat het een probleem in de Flash filmpjes zit, omdat ik op sites zonder flash er nog nooit last van heb gehad.

Het rechterbeeldscherm heeft er last van, zit aangesloten met een verloop van mini-displayport naar DVI.

Systeem: Mac Pro, videokaart: ATI Radeon 4870.

Hoop dat iemand weet wat het is en hoe het op te lossen is, want het is irritant.

Alvast bedankt.

Geblokkeerd
    Anoniem

browsers al opnieuw geinstalleerd?

Bijdrager
    Mjansen

Safari heeft onlangs een update gehad, weet niet zeker of het probleem daarvoor er ook al was… Maar het zijn in ieder geval wel de nieuwste browsers en laatste versie Flash.

Geblokkeerd
    Anoniem

uninstall flash even en kijk dan of je het probleem nogsteeds hebt…

Bijdrager
    1984
    Mjansen op 27 april 2011

Het rechterbeeldscherm heeft er last van, zit aangesloten met een verloop van mini-displayport naar DVI..

Een soortgelijk probleem heb ik ook gehad, in mijn geval kwam het probleem door het verloopstukje of dat hij niet goed was aangesloten, kortom kijk eens of je scherm goed zit aansloten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.