4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    byebye

Myst of Alida?

Aankomende week wil ik een iMac aanschaffen. Ben al naar de winkel geweest, heb een offerte meegekregen (een hele nette volgens Nisei) maar ik wil natuurlijk proberen er òf wat geld af te krijgen òf iets gratis mee te krijgen.

Nu zit ik aan een spel te denken. Ik ben geen echte gamer en zal dus geen WoW gaan aanschaffen. Strategie is ook niet aan mij besteed. Spelletjes zoals Harry Potter e.d. vind ik wel leuk om te doen, of met ingewikkelde puzzels, zoals bijv. Deadalus Encounters (nooit gespeeld maar wel een keer gezien, heel lang geleden).

Nu kwam ik uit op Alida. ZIjn er mensen die dit spel kennen?
    En wat voor spel is Myst, en wat zijn de verschillen tussen de diverse versies?
    En als jullie zouden kiezen, welke van de 2 geven jullie dan de voorkeur?

Bijdrager
    magic-with-mac

Alida heb ik nooit gespeeld, maar het ziet er ongeveer hetzelfde uit als de Myst reeks.
    Myst is wel erg leuk om te spelen, persoonlijk vond ik Myst 3 en 4 het leukst. Myst 2 (Riven) was ook erg leuk maar extreem moeilijk. Deel 1 en 5 niet gespeeld.

Bijdrager
    Nisei

De Myst serie is zoooo mooi. Dat houdt je uren bezig en je loopt echt door zeer fraaie omgevingen. Echt een spel waarin je helemaal verzeild raakt en een 2e wereld voor je wordt. Als je het goed wilt doen begin je bij deel 1 Ik denk dat dat wel wat voor je is want je hoeft geen gamer te zijn om daar van te houden. Alida is trouwens ook al weer een paar jaartjes geleden gemaakt dus als je een wat meer up-to-date game wilt zou ik gewoon het laatste Myst deel vragen.

Bijdrager
    Xcode

Myst is écht mooi, een andere aanrader is Riven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.