21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    WebJ

Myst IV Demo Beschikbaar!

Op deze pagina:
    http://www.mysterium.ch/index_e.html
    kun je een demo van Myst IV downloaden.

Myst IV: Revelation Mac Demo
    Here it is. The Myst IV Demo for Mac. It is a BitTorrent download, which means that you are downloading here only a reference file that you have to open in your BitTorrent client in order to start the real download (142 MB). Click on the Revelation icon above to download the BitTorrent file and on more if you need to download the BitTorrent client.

Je hebt dus BitTorent nodig, een directe link naar dat bestand:
    http://www.mysterium.ch/revelation/MystIVDemo.torrent

Bijdrager
    lsmisch

Eindlijk dit is het enige spel dat ik de moeite waard vind om te spelen.
    Ik hoop dat het vlug te koop komt,bedankt

Bijdrager
    maccnl

Eindelijk een reden om een m’n G3 iBook te verruilen voor (aan te vullen met) een G4.

(Iemand een trucje om de demo toch enigszins te laten draaien op m’n G3 iBook?)

Bijdrager
    bijker

Nou ik kan de bittorent niet openen , jammer of doe ik iets fout,
    i heb BitTorrent 3.2.4

Bijdrager
    DutchMac

Ik kan het hier wel openen met 3.4.2.

suc6

Bijdrager
    bijker

Nou met de browers Opera kreeg ik wel de goede torrent binnen en het werk nou wel.

Raar maar waar

Bijdrager
    Haddock

Hmm, ik heb dat BitTorrent 3.4.2 gedownload maar ik weet niet wat ik er nu mee moet. De link van de demo geeft mij alleen maar een webpagina met tekens en getallen. Ik dacht dat zich een file zou downloaden die ik dan met BitTorrent moest openen. Doe ik iets verkeerd?

Bijdrager
    Haddock

Aha, snap het al, moet die pagina met getallen en tekens dus saven en dat is dan het file’tje waar BitTorrent mee aan de slag kan.

Bijdrager
    lsmisch

op de link klikken met de option toests ingedrukt en het bittorent bestand wordt geneerlaad.

Bijdrager
    Webbiker

Wow, ik was niet op de hoogte van deze fansite, maar het ziet er goed uit.

Bijdrager
    Richie79

Heb hem gedownload met tomato, lukt prima dan. Alleen dit is de eerste keer dat ik Myst speel en begrijp er nog niet al teveel van :?

Bijdrager
    WebJ

Wees blij dat die het doet. Ik zit hier mey 800mhz, da’s wel iets te kort ja, maar na het openen hoor ik heel even muziek en dan krijg ik de melding dat het programma onverwachts gestopt is :cry:
    Had gehoopt dat m’n G4 Quicksilver 800mhz dit prachtige spel wel zou halen.

Op de officiële website, http://www.mystrevelation.com/uk/ kun je ook allerlei informatie vinden en 3 puzzels oplossen, maar die waren zó simpel. Binnen vijf minuten had je alle drie de puzzels wel, dat is het dan… Alles wat ik waarschijnlijk van Myst te zien krijg…

Bijdrager
    Sad

Ik heb hem gedownload en wordt nu al helemaal schijtziek van die puzzel in de “lift”.

Dit doet me denken aan The 7th Guest van jaren geleden op de PC. Alleen maar een stel schuifpuzzels verpakt met mooie filmpjes er opheen.:P

:(

Bijdrager
    Zorcky

Ik heb het spel ook geprobeerd maar ik vlieg er op verschillende momenten uit, en dat zal zeker niet aan mijn Config liggen :wink:

Bijdrager
    lsmisch

Hier ook niet te spelen,ligd het mischien aan men grafische kaart?
    imac g3/600mhz/80gb/768mb

Bijdrager
    maccnl

Nee, ligt aan je G3. Ik hoopte ook dat ie in ieder geval iets zou doen, maar dat is dus niet zo.

Bijdrager
    thebigfing

Ik heb nog geen mac (komt als het goed is volgende week vrijdag 20-08-2004 is een G5 2,5 gh) maar heb de demo op de pc gespeelt.

Is een prima spel (net zo als de vorige spellen van myst) maar vind het aleen een korte demo.

Want die puzel in de lift had ik binnen 5 minuten opgelost.

Ik vind het wel een voor uitgang qwa grafice dingen aleen jammer dat je nog steets het verschil ziet tussen het stil staan en het lopen b.v. als je een deur opent dan zie je namelijk (misschien dan niet zo duidelijk als de vorige versies) dat het een fimpje is. Maar ja dat kan natuurlijk ook niet anders want anders zou je al die grafische dingen liftime moeten rederen.

Ik ga het zeker kopen als hij op 30-08-2004 uit komt.

Ik vroeg me aleen af als je de dvd koopt of je dan meteen alle 2 de versies hebt dus voor de apple en de mac? Dit vraag ik omdat ik het spel in een pc winkel ga kopen anders zit ik met een dvd waar ik niks aan heb.

:D The Big Fing :D

Bijdrager
    Zorcky

Wel, je bedoeld dus en voor Mac en voor PC op één DVD :wink:

Het is zo dat Myst 3 op vier hybride CD’s kwan, dus dit was Mac en Windows in één doos. Of ze het nu voor deze versie ook zo gaan doen dat weet ik niet maar de kans is groot dat het zo zal zijn 8)

Bijdrager
    Stroop

http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=18286

zonder die hele BitTorrent mumbo jumbo…

8)

Bijdrager
    Stroop

Ze gaan deze picto’s op de doos zetten. Dat belooft dus veel goeds!

Bijdrager
    Zorcky

Hoe ben je dat zeker?

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.