6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ARVK

MyPhotoBook loopt vast.

Ik ben aan het samen stellen van het grootste boek begonnen, maar stuit nu op wat probleempjes.
    Het inlezen van de miniaturen gaat erg traag, maar daar valt nog mee te leven. Het is erger dat de app. er regelmatig uitklapt.

Heeft iemand tips of gelijke ervaringen.

Geblokkeerd
    Breuf
    ”ARVK”

Ik ben aan het samen stellen van het grootste boek begonnen.

Wil je een vermelding in het Guiness book of records?

Breuf

Bijdrager
    ARVK

Binnen MyPhotoBook kan je een keuze maken uit diverse modellen, dat is wat ik hier bedoel.

Maar ja als je ook nog maar 5 bent Breuf, is het wellicht wat lastig om die conclusie te maken.

Bijdrager
    macmickey2
    ”ARVK”

Binnen MyPhotoBook kan je een keuze maken uit diverse modellen, dat is wat ik hier bedoel.

Zeg dat dan gelijk…of denk je dat iedereen hier alle mogelijke apps die op de Mac werken kent? Overigens is deze app wel heeeeel erg Windows look incl paden etc. Maar goed, het kan ook liggen aan de specs van je Mac. Ik heb het net geprobeerd op een Mac mini 1,42 Ghz met 512Mb RAM, heel vlotjes gaat het niet nee.

Bijdrager
    ARVK

Ik werk met een MacPro, het zou dan ook niet aan de specs van mijn Mac mogen liggen.

Bijdrager
    macmickey2

En liggen ook niet nee, ik denk dat het stukje software niet helemaal Mac optimized is :wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.