13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroenvanrutten

My T-Mobile App nu beschikbaar!

De My T-Mobile App is nu beschikbaar via de App Store!

Moderator
    Pete.Z

Verplaatst naar juiste plek.

Bijdrager
    Nick Nack

Is voor die applicatie een actieve 3G verbinding nodig? Zo ja, zou dat jammer zijn. Als T-Mobile abonnee niet je T-Mobile app kunnen gebruiken.

Bijdrager
    stavos

Wat een leuke ontdekking van vandaag:nerd:

Bijdrager
    MichelSchreurs

Ik hoor graag de reacties en eventuele kritiek, ik zal dan zorgen dat het bij de juiste afdeling komt binnen T-Mobile.

Bijdrager
    stavos

Kritiek op T-Mobile..?:wink: :innocent:

Bijdrager
    MichelSchreurs
    stavos op 11 januari 2012

Kritiek op T-Mobile..?:wink: :innocent:

Onderbouwde kritiek is altijd welkom, je snapt zelf uiteraard wat wel en niet mogelijk is. Het maakt mij niet zozeer uit of dat over de app of de provider gaat. Toch lijkt het me beter in dit topic het bij de app te houden:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind hem netjes en uitgebreid.
    Weinig op aan te merken.

Handig dat Hotspot-finder in zit, en dat ik bijvoorbeeld eenvoudig mijn opgespaarde punten kan zien.

De eerste inlog was ietwat omslachtig en het duurde even voor ik door had hoe dat werkte (maar ik lees dan ook nooit iets, dus dat ligt volledig aan mij).

Al met al een fijne app.

Oh ja, één klein missertje; en dat is het feit dat je niet direct ziet wat je beltegoed is (via het icoontje).

Bijdrager
    Rickje

Ik meen dat het door Apple niet is toegestaan om gegevens enzo in je App icoontje te zetten. Een manier om dit te omzeilen is wellicht om het aantal belminuten weer te geven als een aantal notificaties.

Dan zou je dit idee krijgen:

Bijdrager
    MichelSchreurs

@KarelWillem, @Rickje

De enige manier om het in de app te zetten is dmv een notificatieteller, inderdaad. Dit is echter ongewenst omdat het altijd de stand is van het moment dat je de applicatie afsloot. Dan is het, om verwarring te voorkomen, beter om ervoor te kiezen om de app specifiek te laten openen voor het bekijken van de belstatus, me dunkt.

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Is toch een kleine moeite eigenlijk om even op het icoon van de App te drukken en vervolgens met nog één klik je resterende tegoed te zien?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, je hebt helemaal gelijk.

Ik was helemaal gewend aan die notificatie.
    Die verandert bij mij ook maar op één moment, en dat is als ik er beltegoed bij krijg.

Het staat gewoon zo leuk; een rondje met 391 er in.:wink:

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Jezelf voor de gek houden heet dat :yum:.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.