12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    icecream

My Photo Albums (App)

Wie weet hoe ik alle foto’s die ik in de app: My Photo Albums heb te synchroniseren naar mijn computer?

Moderator
    unSOUND

iPhoto opstarten en importeren.

Bijdrager
    icecream

Ik wil deze op m’n computer uploaden. dus via windows. of moet dit echt via een mac?

Moderator
    unSOUND

Via een Mac gaat het wel soepeler…:lol:

Maar normaal gesproken heeft Windows ook een fotolader App aan boord ?

http://support.apple.com/kb/ht4083

Bijdrager
    icecream

Bedankt voor je snelle reactie. Maar ik moet dus optie 3 kiezen: Windows XP: Transferring personal photos and video from your device to your PC?

Moderator
    unSOUND

Als jij XP draait wel… Die 2e is voor Vista en Windows 7.

( Hij is er overigens ook in het Nederlands )

http://support.apple.com/kb/HT4083?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    icecream

Windows 7. Maar als ik me iPhone aansluit dan vraagt Windows of ik de foto’s van de iPhone wil importeren. Alleen wil ik juist alleen de foto’s uit deze app: My Photo Albums importeren.

Moderator
    unSOUND

Dan moet je ze eerst vanuit de App exporteren naar de standaard Foto’s App.

Bijdrager
    icecream

En hoe precies? Ik zie deze App wel apart staan in de map Apps.

Moderator
    unSOUND

Ik gebruik die App niet, maar volgens de omschrijving in iTunes kun je exporteren naar een fotorol, dus het moet kunnen. Kwestie van even de info en/of de handleiding lezen…

Bijdrager
    icecream

Ja is een beetje een rare App. Op de blog van de maker is het voor de helft in het chinees. Maar bedankt voor je hulp in ieder geval. Zodra ik de oplossing heb gevonden ga ik de App maar verwijderen.

Bijdrager
    icecream

Hier kan een slotje op. Heb de oplossing al gevonden. Had de maker een mail gestuurd en die avond is de app meteen geupdate. Dus nu kan je gewoon importeren naar je computer of naar de filmrol.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.