3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bennie

My Passport Essential

Goedenmiddag,

Ik overweeg om een Western Digital My Passport Essential – 320 GB Titanium (2,5 Inch) aan te schaffen. Nu lees ik bij de specs het volgende:

Synchroon en veilig
    Plug de My Passport in elke pc, bewerk bestanden, lees e-mail en bekijk foto’s. Daarna synchroniseer je alle veranderingen naar je thuis of kantoor pc. Je data is beschermd met een 128-bit encryptie. (Alleen onder Windows)

Betekend dit dat ik alleen van windows pc naar windows pc kan synchroniseren? Of betekend dit dat mijn data alleen beschermd is met 128-bit encrypty bij windows?

Ik wil graag van pc naar mac (en andersom) synchroniseren. Een tweede vraag is of er zulke software bestaat die dat mogelijk maakt.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en suggesties!
    Groetjes,

Ben

Bijdrager
    Oppie

Het ding is FAT32 geformatteerd, wat betekent dat je zowel met een Mac als pc ermee kan werken en bestanden uitwisselen, zonder verdere progjes.

Maar ik lees dat je wilt synchroniseren: dat is hele andere koek. Wat wil je dan precies synchroniseren? Want bv mail of iPhoto synchroniseren gaat niet lukken, uiteraard!

Alleen de beveiliging zal niet werken als je ‘m op de Mac gebruikt.
    (En als je die beveiliging aanzet via de pc, zul je er op een Mac niks mee kunnen, neem ik aan.)

Bijdrager
    bennie

Hi Oppie,

Reuze bedankt voor je antwoord. Ik ga hem bestellen.

Fijne avond,

Ben

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.