4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    The Gimp

my book live blokkeert toe gang mappen

hallo,

ik heb een (groot) probleem.

mijn Mybook live van 2tb doet moeilijk sinds deze ochtend. hij geeft mij geen toegang meer tot bepaalde mappen.

hij geeft aan dat ik geen bevoegdheden heb om te map in te gaan, laat staan aan te passen.

ik heb er gisteren nog enkele films opgezet en deze ochtend had ik het vlaggen..

ik heb reeds geprobeerd met via “appeltje+info => info” geprobeerd te rechten aan te passen en zonder succes.

ik ben een beetje aan het panikeren want er staat ongeveer 1,5TB films en ook persoonlijke films e.d. op dewelke ik absoluut niet wil kwijtraken..

ik heb ook al geprobeerd de hd in een andere case te steken maar dit is eveneens niet gelukt want nog de mac en nog de windows pc herkennen de schijf en geven aan dat deze hersteld moet worden..

iemand die mij kan helpen? ik ben u oneindig dankbaar:-)

Bijdrager
    TheBigZ

Je hebt geen antwoord meer nodig op deze vraag waarschijnlijk?

instellen RAID op Synology DS212J

Bijdrager
    LanWolf

Hy misschien niet, maar ik heb zo ongeveer hetzelfde ….

een map op mijn 2TB WD mybook studio, welke zijn rechten vergeet, en waar ik dus als , ook als Administrator (mac mini server waar deze aanhangt) niet meer in kan en met het sudo commando chown en chmod gebruiken wil niet er voor zorgen dat ik weer in deze map kan.

Een specifiek WD probleem ? Wellicht met Mountain Lion, heb nl de server net 2 dagen geleden geupgrade.

Bijdrager
    The Gimp

Antwoord is in principe idd niet meer nodig gezien mijn NAS-aankoop.

Wel kan ik meegevn dat dit niet enkel onder mountain lion is. Ik heb zelf lion draaien..

Toch vreemd probleem wat eigenlijk echt niet zou mogen. En het meest bizarre is dat ik op geen enkel forum reeds een oplossing heb gevonden.

Leve windows in dit geval..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.