4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iBooker

Muziekvideo’s in ITMS NL!?

Als je in de iTMS zoekt naar een artiest, krijg je een overzicht met albums, podcasts, etc. maar ook met muziekvideo’s. Is dat nieuw? Als je vervolgens doorklikt, zie je meer video’s van die artiest, keurig met de prijs van EUR 2,49 erbij. Wanneer je iets wilt kopen komt er een foutmelding. Was dit nou altijd al zo of zit er een verrassing aan te komen?

Bijdrager
    error

€2,49 voor een promoclipje om een album/tour te verkopen vind ik eerder een kleine oplichting dan een verrassing… maar wie weet lukt het ze dan toch.

En dan speelfims in 2009!

Bijdrager
    Marius1976

Error we zijn het eens:)

Wat een geld! Het is -net wat je zegt- nog promotie ook. Je zou bijna kunnen stellen: dat als je zo’n clipje vaak genoeg bekijkt, dat je dan credit opbouwt, om gratis nog een nummer van een band/artiest te downloaden, ipv zelfs te moeten betalen voor zo’n clip…

Als je een nummer koopt, en er is ook beeldmateriaal, dan zou het toch niet onaardig zijn als dat beeldmateriaal voor een symbolisch bedrag mee zou komen?

Marius

Bijdrager
    error

Voor kwaliteitsclips (van makers als Spike Jonze, Chris Cunningham, Michel Gondry, Jonathan Glazer en firma’s als Traktor en Partizan heb ik best geld over: €1,49/€1,59 maar de meeste clips halen zelden bovenstaand niveau…

Ben benieuwd hoe groot het aanbod zal zijn. Toch raar dat ze er zo lang over doen om een paar clips hier verkoopbaar te krijgen… van TV-series kan ik me een hoop rechtengedoe voorztellen… maar van muziekvideo’s?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.