8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mariamiep

Muziekbestanden gedownload-rar- Hoe te unzippen op een Mac.

Ik heb allemaal muziekbestanden gedownoad met een .rar.(ik geloof dat dit een compressie bestand van window is) en krijg ze niet unzipped met Stufflt.
    Is daar is iets aan te doen met een of ander ander unzipprogramma? Wie o wie heeft een oplosssing?

Bijdrager
    MacAttack

daar gebruik je unrar voor.

Bijdrager
    mariamiep

8) en hoe kom ik hier aan?:roll:

Bijdrager
    Nikita
    ”mariamiep”

8) en hoe kom ik hier aan?:roll:

Zoeken op download sites misschien…? :? :x

Bijdrager
    Ednolb

Je kan ook gewoon je muziek kopen, dan heb je geen problemen met rar-bestanden die unzipt moeten worden… :evil:

Bijdrager
    Tigre

Je RAR bestanden kun je eenvoudig uitpakken met MacPar Deluxe.

En die is te downloaden via Macupdate, en andere Freeware en Shareware Sites.

http://www.macupdate.com/info.php/id/11858

One more thing.

Als je iets zoekt, bijvoorbeeld RAR uitpakken. Vul dit dan in als zoekterm in je GoogleBar in Safari.
    en je hebt in no time het antwoord.

Succes! :wink:

Bijdrager
    Boskabouter

Goedemorgen kinderen, lekker geslapen? beetje te vroeg op geweest?? :roll:
    Iemand steld een gewone vraag, een beetje normaal antwoord kan dan toch wel gegeven worden??
    @Mariamiep, kijkeens even op Macupdate of Versiontracker en doe eens een zoekopdracht naar RAR…
    Stuffit Expander zou normaal gesproken ook RAR bestanden moeten kunnen openen, maar dat staat niet standaard aangevinkt, dus dubelklikken werkt dan niet, even in je voorkeuren van Stuffit Expander kijken dan…maar het programmaatje UnRar is toch wel de beste keus

Bijdrager
    mariamiep

:| Jongelui, ik dank jullie allen hartelijk voor de hulp ! Een prettige koninginnedag verder! :innocent:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.