6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ram0n

muziek wissen van iphone 3gs

Hoi allen,
    Ik heb een beetje een vreemd probleem op mijn iphone.

Het was altijd naar mijn weten mogelijk om muziek op mijn iphone te wissen in itunes.
    Als ik nu mijn iphone verbind en ik kijk in itunes naar de muziek op deze iphone was het altijd mogelijk om het nummer te selecteren en te wissen.

Nu kan ik met geen mogelijkheid muziek wissen van mijn iphone!!

telefoon al 2x geretored maar geen succes

kan iemand mij vertellen hoe ik muziek nummers kan wissen op mijn iphone?

groetjes
    ramon

Bijdrager
    Bart Jacobs

Bedoel je dat je op de iPhone zelf muziek wil wissen of via de instelling in iTunes?

Bijdrager
    ram0n

ik weet gewoon echt niet hoe ik een song kan wissen op mijn iphone

vroeger deed ik dat altijd in itunes maar hoe moet dat nu?

Bijdrager
    Bart Jacobs

Ik denk dat het inderdaad niet mogelijk is om op je iPhone nummers te verwijderen. Het is inderdaad niet ideaal, maar ik vrees dat er weinig is dat je kan doen.

Het is wel zo dat je een playlist kan aanpassen op je iPhone. Is het niet deze functionaliteit die je verkeerdelijk verward met het verwijderen van muziek? Ik ben er namelijk niet zo zeker van of het verwijderen van muziek (van je iPhone) ooit mogelijk was.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Je kunt op een nummer naar rechts swipen, dan komt er een delete-knop. Echter als je weer synct met iTunes staan die nummers er weer op. Dat is in de sync-instellingen in iTunes aan te passen als de iPhone eraan hangt.

Bijdrager
    ram0n

lekker handig bedacht dan van apple. Ik moet toch gewoon mijn eigen muziek kunnen wissen van mijn eigen telefoon in itunes?
    Ik weet zeker dat ik dat oit zo heb gedaan, net zoals met mijn oude ipod.

lekker apple!
    thx!!!! heerlijk intuïtief weer!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.