6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    TomJK

Muziek wel in map, niet in iTunes Library

Beste mensen,

Zojuist heb ik mijn muziek overgezet naar mijn externe harddisk echter nu geeft het mapje met de muziek aan dat er 28 gb in zit maar in iTunes zie ik maar 24gb muziek. Dit klopt ook want ik mis wat muziek wat wel op de schijf staat.
    Weet iemand hoe ik de overgebleven 4 gb kan impoteren? Ik kan alles er namelijk opnieuw inzetten maar dan ben ik mn library gegevens kwijt. Als ik alles eroverheen zet heb ik 24gb aan dubbele nummers… is er misschien een mogelijkheid om te zoeken naar muziek dat niet in de library staat?

Thanks!

Bijdrager
    MacMeijers

Je kunt niet handmatig de bestanden binnen iTunes wijzigen. In iTunes kies je onder Archief “voeg toe aan bibliotheek” en je selecteert de bestanden die ontbreken , da’s alles!

Bijdrager
    TomJK

ja maar het probleem is dat ik niet weet welke bestanden…

Bijdrager
    MacMeijers

Dan kun je bij de voorkeuren in iTunes onder Geavanceerd de locatie van je Muziekmap op je externe schijf opgeven, en dan wordt je hele Library bijgewerkt en zou het moeten kloppen

Bijdrager
    TomJK

Bedankt maar dat is al het geval, de map bij voorkeuren verwijst al naar de map waar de muziek staat alleen is die map 28 gb en staat er maar 24gb in iTunes. Nou ben ik toevallig al 1 artiest tegen gekomen en heb ik even in iTunes gekeken en hoeveel er daadwerkelijk in de map van de artiest staan en ze staan inderdaad niet allemaal in iTunes. Maar ik weet dus niet welke 4gb hij mist, welke nummers, welke artiest etc.

Bijdrager
    TomJK

Nou toch maar alle muziek in iTunes gesleept en er zijn geen dubbele nummers ontstaan. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. In ieder geval heb ik nu weer 28gb:) bedankt in ieder geval.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.