11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Jasperofzo

Muziek weg bij aansluiten Ipod Nano…

Hey, telkens als ik mijn Ipod aansluit op de computer gaat al mijn muziek weg, weet iemand hoe dit kan en ik zet trouwens gewoon mijn muziek erop door gewoon naar de map Muziek onder me Ipod naar toe te slepen… moet dit misschien anders ofzo? Kan iemand mij alsjeblieft helpen:wink:

Jasperofzo

Bijdrager
    KarelWillem

Huh?

Wat gebruik je?
    – Windows
    – OSX
    – iTunes
    – Mediaplayer

Het klinkt heel erg alsof jij eens handleiding moet gaan lezen i.i.g.

Bijdrager
    Turbanus

Dat slepen is anders wel goed.

Bijdrager
    JDVM
    ”Jasperofzo”

Hey, telkens als ik mijn Ipod aansluit op de computer gaat al mijn muziek weg, weet iemand hoe dit kan en ik zet trouwens gewoon mijn muziek erop door gewoon naar de map Muziek onder me Ipod naar toe te slepen… moet dit misschien anders ofzo? Kan iemand mij alsjeblieft helpen:wink:

Je moet iTunes gebruiken….

”KarelWillem”

Het klinkt heel erg alsof jij eens handleiding moet gaan lezen i.i.g.

Volgens mij zit die d’r tegenwoordig niet meer bij :x

Bijdrager
    KarelWillem

Ooit gehoord van:

– Internet
    – Het menu-item ‘Help’

Bijdrager
    JDVM

Hij heeft toch ook geen programma om een help in aan te klikken? :P
    Treurig dat ze d’r tegenwoordig geen CD met iTunes en geen handleiding meer bij doen, of doen ze nog wel een CD erbij?

Bijdrager
    Jasperofzo

Nee, er zat geen CD bij, Wel heb ik Itunes geinstaleerd en ik heb er wel muziek op maar als ik hem aansluit is alle muziek weer weg…

Maar ik had die nieuwe Nano, het doosje is evengroot dan de Ipod maar ik zal wel even kijken in de handleiding:wink:

EDIT: In de handleiding staat alleen dat je hem erin moet doen en dan de Setup Assistent moet volgen… ik snap alleen niet wat ze daarmee bedoelen:wink:

Jasperofzo

Bijdrager
    JDVM

Als het goed is krijg je een popup schermpje waar je je iPod’s naam en syncmanier in kunt stellen

Bijdrager
    Jasperofzo
    ”Jurriaandvm”

Als het goed is krijg je een popup schermpje waar je je iPod’s naam en syncmanier in kunt stellen

Ja ik zag ook in een filmpje dat als je hem aansluit een schermpje krijgt waar je de naam kan kiezen en of die automatisch de muziek van de bibliotheek op je Ipod wil zetten maar dat heb ik helemaal niet… volgens mij wel de 1e keer maar nou nooit meer…

Jasperofzo

Bijdrager
    iJoost

Gewoon je muziek in iTunes zetten. Bij de instelling van de iPod aangeven wat ie precies moet synchroniseren en dan komt dat er op te staan. Een kind kan de was doen. Als ie het maar via iTunes doet…;-)

Hier handleiding. Nederlands. Gewoon lezen. Je kunt het.

http://manuals.info.apple.com/n/iPod_nano_Overzichtshandleiding.pdf

Bijdrager
    JDVM
    ”Jasperofzo”
    ”Jurriaandvm”

Ja ik zag ook in een filmpje dat als je hem aansluit een schermpje krijgt waar je de naam kan kiezen en of die automatisch de muziek van de bibliotheek op je Ipod wil zetten maar dat heb ik helemaal niet… volgens mij wel de 1e keer maar nou nooit meer…

Jasperofzo

Ja, die krijg je maar 1 x natuurlijk.
    Als je op je iPod klikt in iTunes, kun je het allemaal nog eens doen.
    Als je opnieuw dat pop-upje wilt, moet je hem restoren door op de Restoreknop te drukken.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.