7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Wankei

‘Muziek’ vs ‘Itunes’

De nieuwe versie van iTunes – Muziek – stoort me nogal. Alleen nog maar omdat ik op mn iMac alle cd’s (een paar honderd) ingelezen heb en die afspeelde met de remote-app op de muziekinstallatie. Sedert ‘Muziek’ werkt dit niet meer..

Gisteren heb ik de beste imac-app van het jaar gevonden: ‘Retroactive 1.3’ Die plaatst ‘iTunes’ terug (naast ‘Muziek’ ) en kijk’s aan: ‘Remote’ werkt weer zoals vanouds!

Bijdrager
    KarelWillem

Fraaie app inderdaad.

Als hij nog even iWeb toevoegt, dan kan ik ook fijn over. .;)

Bijdrager
    pinkie

Je kunt ook in de Muziek app ‘remote’ gebruiken door in je bibliotheek naar thuisdeling te gaan en daar je muziek bibliotheek te kiezen. Werkt net zoals in. de oude Remote app.

Bijdrager
    gipsman

@KW

Voor iWeb houd je toch gewoon je huidige mac met Mohave achter de hand en je koopt een gloednieuwe voor Catalina ? πŸ€—πŸ€“β˜ΊοΈ

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, ja. Dat is een mogelijkheid.

Gelukkig ben ik inmiddels in een levensfase dat ik denk ‘Ach, die update komt wel een keer. Als in ooit.

Ik sla er tegenwoordig standaard een paar over.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    SvS

iWeb… Da’s meer dan 13 jaar oud. Een echt fraaie website-app, die ik zelf ook dankbaar gebruikt heb, dus daar niet van!

Maar ik vraag me af: Hoe is de werking van zulke HTML’s tegenwoordig op de mobile devices?

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door SvS.
    Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon, net als 13 jaar geleden. .:)

De meeste statische websites zien er niet uit op een mobiel.

Maar dat is nu niet anders dan toen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.